View Single Post
Old 21-10-2004, 19:17
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Het was eerder het feit dat Marc Goossens zijn voet niet lichte en daardoor dat Bert en David Hart dat ook niet deden.

Verder was het de wedstrijdleiding die heel (te) lang de tijd nam om de lichten op groen te zetten.
Al eens de video gezien? 't Is wel degelijk David Hart die als eerste de startlijn overschreed na de eerste ronde, van heel kortbij gevolgd door Marc Goossens en Bert Longin. Als den eerste al niet inhoudt, is het ook al een bijna natuurlijke reactie dat de volgenden dat ook doen. 't is Niet enkel de eerste drie die voluit blijven gaan, de rest ging precies ook zonder echt in te houden voorbij de brokken. Ik keur het gedrag van de toppers hier zeker niet goed, maar 't had al lang Safety Car moeten zijn dan! Ik stond toen aan de Villeneuve. Bij het horen van de commentaar bij de start dacht ik meteen aan Safety Car, net als de marshals overigens, want die namen meteen de gele vlaggen en bordjes 'SC' vast, maar er werd hen blijkbaar nog niet gevraagd om ze ook daadwerkelijk te tonen.

Over de start, daat moet toch nog eens naar gekeken worden hoor. 't Is niet de eerste keer dat Marc niet als eerste door de 1e bocht komt nadat hij vanuit pole vertrekt. Die lichten blijven mijns inziens toch net iets te lang op rood staan, waardoor ge dan automatisch ook weer wat inhoudt, en van't één komt 't ander ziet ge wel

Last edited by The Interceptor; 21-10-2004 at 19:19.
Reply With Quote