View Single Post
  #70  
Old 21-10-2004, 15:02
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: As
Posts: 80
Bert Longin vond het gisteren ook gekkenwerk, maar besefte pas na de tweede ronde wat er voor een ravage er op de baan was aangericht. Het was eerder het feit dat Marc Goossens zijn voet niet lichte en daardoor dat Bert en David Hart dat ook niet deden. Als er maar weinig of geen brokken waren dan kon Bert het zich niet permiteren om Marc te laten wegrijden.
Verder was op de rijdersbriefing duidelijk gezegd dat snelheid bij de start tussen de 70 en de 90km/h moest liggen. Goossens reed volgens de statistische gegevens duidelijk langzamer. Verder was het de wedstrijdleiding die heel (te) lang de tijd nam om de lichten op groen te zetten. Om de voorste mannen te kunnen volgen moeten de piloten op de tiende rij al beginnen racen ver voor de startlijn. Als de eerste(Marc Goossens) nog voor de stratlijn even op zijn rem gaat, moeten de andere ook op de rem en zijn de mannen op de volgende rijen de klos. Zo gebeuren er ook kettingbostsingen op de autosnelwegen.
Reply With Quote