View Single Post
Old 21-10-2004, 13:43
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Yardeen
[B]jongens, ik snap niet waarom jullie niet alles over nemen en jullie heel het gebeuren organiseren, aangezien jullie alles beter weten dan de organisatie en koersdirectie .....
Het gaat hier niet over het beter weten. Gewoon objectieve vaststellingen. Peter Baert stelt het ook meer dan duidelijk in z'n verslag: Longin, Goossens & Hart verdienen een blaam. Onverantwoord, simple as that.

Quote:
Ik weet niet of jullie het beeld na de laatste quali hebben gezien, maar dan stonden alle baanposten op de baan te zwaaien om Marc te feliciteren met de pole, denk je dan echt dat hij die mensen hun leven in het gevaar gaat brengen om onder gele toch zwaar blijven te door racen, waarvan jullie hem beschuldigen ?
De kop wist ook niet in welke mate het was de gele vlag situatie , dat moeten jullie goed genoeg weten dat er hier verschillende situaties in kunnen zijn , maar ze zo direct veroordelen zonder de effectieve bewijzen te hebben, vind ik laag ....
Er zijn wel bewijzen dat ze niet van het gas zijn gegaan na de eerste ronde en dat de polesitter bij de start te traag reed

Quote:
en ja ik heb de pitstop video ook gezien, en dan kan je zien dat longin voor de start weer voorbij marc wou komen wat niet mag vandaar dat Marc wat trager ging rijden, ... of hadden jullei dara nog niet aan gedacht ....
Marc moet tussen de 70 & 90 km/u rijden. Wat de rest doet, doet er gewoon niet toe. Hij reed te traag. Punt uit.

Quote:
en jongens als er echt sprake van favoritisme was e..; waarom heeft SRT dan drie wedstrijden verloren puur om de safety car want of jullie dit nu wisten of niet he , het al dan niet inzetten van deze wordt ook beslist door de koersdirectie.....
Het zou maar erg als er bij zo'n ernstige zaken al sprake zou zijn van favoritisme. De safety car binnenlaten omdat bvb de Corvette nog moet binnenkomen, stel u voor. Sommige mensen storen zich blijkbaar aan kleine dingen (zoals de hanekam op het hoofd van Danny bvb). Mij stoort het niet maar ik kan begrijpen dat anderen daar anders over denken.

Jij bekijkt alles ook heel subjectief. Als ik jouw avatar bekijk...
Reply With Quote