@ Yardeen:
jongens, ik snap niet waarom jullie niet alles over nemen en jullie heel het gebeuren organiseren, aangezien jullie alles beter weten dan de organisatie en koersdirectie .....
Wij stellen ons alleen maar vragen bij enkele beslissingen die gemaakt/niet gemaakt zijn geweest. Aan de bevoegde personen om verantwoording af te leggen voor die beslissingen. Waar staat hier ergens te lezen dat wij het beter weten?
De kop wist ook niet in welke mate het was de gele vlag situatie , dat moeten jullie goed genoeg weten dat er hier verschillende situaties in kunnen zijn , maar ze zo direct veroordelen zonder de effectieve bewijzen te hebben, vind ik laag ....
Zoals al gezegd door Marshal: Piloten moeten van het gas gaan bij een gele vlag omdat ze totaal niet weten wat er aan de hand is. Niet alleen bij de eerste doortocht, ook bij de volgende doortochten omdat de situatie altijd kan veranderen (marshals, interventiewagens, ...)
Wat eerst begon als een gevoelsmatige vaststelling van Marshal, mezelf en anderen is ondertussen een gestaafde vaststelling geworden. Ik heb hier het bewijs liggen dat er niet van het gas is gegaan.
en ja ik heb de pitstop video ook gezien, en dan kan je zien dat longin voor de start weer voorbij marc wou komen wat niet mag vandaar dat Marc wat trager ging rijden, ... of hadden jullei dara nog niet aan gedacht ....
Als je de data eens bekeek die Jorge Segers ons liet zien dat zie je dat Longin van het gas gaat om achter Goossens te blijven. Zou Marc trager gaan rijden als Longin hem voorbij wil? Ik denk het niet. Goossens reed trouwens te traag (zie reglement Belcar). Jij verdraait de feiten een beetje.
__________________
|