@Yardeen.
Misschien is het wenselijk om de thread nog eens goed te lezen. Ikzelf beschuldig niemand, ik constateer alleen dat Hart, Longin en Goossens niet van het gas af gaan tijdens een "ernstige""gele vlag situatie.
Zoals jezelf aangeeft bestaan er verschillende gradaties geel, de eerste keer dat je voorbij komt weet je dus niet wat je gaat aantreffen. Lijkt me logisch dat je dan zeer zeker van het gas afgaat...........kon weleens ernstiger zijn dan dat je verwacht had. Trouwens bij het uitkomen van de Ickx-chicane zie je als piloot duidelijk dat er mensen op de baan zijn..........
Juichen op zaterdag is iets anders dan schrikken op zondag

Zie totaal geen verband en logica in jouw uitspraak. Ook al zou Goossens remmen omdat Longin voorbij zou steken dan nog heeft hij de reglementaire startsnelheid te respecteren. Simpele regel in het reglement.........
Op de data van GLPK is duidelijk te zien dat Longin op zijn rem trapt om zijn snuit achter de Corvette te houden. Mocht de situatie zich inderdaad hebben voorgedaan dat Longing voorbij was gegaan aan Goossens dan had SRT hier eenvoudig protest tegen kunnen indienen tijdens de koers.
Uitspraken over favoritisme zijn me vreemd, volgens de statuten die voor mij persoonlijk gelden mag ik niet eens uiting geven aan favoritisme.