View Single Post
Old 21-10-2004, 12:12
Yardeen's Avatar
Yardeen Yardeen is offline
De Paddock Rookie

jongens, ik snap niet waarom jullie niet alles over nemen en jullie heel het gebeuren organiseren, aangezien jullie alles beter weten dan de organisatie en koersdirectie .....
Ik weet niet of jullie het beeld na de laatste quali hebben gezien, maar dan stonden alle baanposten op de baan te zwaaien om Marc te feliciteren met de pole, denk je dan echt dat hij die mensen hun leven in het gevaar gaat brengen om onder gele toch zwaar blijven te door racen, waarvan jullie hem beschuldigen ?
De kop wist ook niet in welke mate het was de gele vlag situatie , dat moeten jullie goed genoeg weten dat er hier verschillende situaties in kunnen zijn , maar ze zo direct veroordelen zonder de effectieve bewijzen te hebben, vind ik laag ....
en ja ik heb de pitstop video ook gezien, en dan kan je zien dat longin voor de start weer voorbij marc wou komen wat niet mag vandaar dat Marc wat trager ging rijden, ... of hadden jullei dara nog niet aan gedacht ....
en jongens als er echt sprake van favoritisme was e..; waarom heeft SRT dan drie wedstrijden verloren puur om de safety car want of jullie dit nu wisten of niet he , het al dan niet inzetten van deze wordt ook beslist door de koersdirectie.....
Ik zou zeggen, start jullie eigen kampieonschap op en we zullen zien hoe goed het gaat ....

Good Luck
Reply With Quote