Quote:
Originally posted by coast
Na het speculeren over wie wat heeft gedaan ,vindt ik het jammer dat er niemand een woord rept over de eventuele kwetsuren van de piloten.Klein detail blijkbaar maar toch voor ons niet onbelangrijk.
|
Ik stond er vlak bij toen uw piloot uit zijn auto werd gehaald. Eerlijk gezegd, ik vreesde op dat moment voor het ergste. Vandaar dat ik gisteren geen commentaren en/of foto's gepost heb m.b.t. dit ongeluk. Ik wilde er zeker van zijn dat alles in orde was vooraleer te beginnen speculeren over schuld en onschuld, zoals uzelf zegt onbelangrijk in een dergelijke situatie.
Quote:
Originally posted by coast
ik mag hopen dat uw opmerking over piloten die niet waardig meerijden ,niet gaat over de foto van nr 39 .
|
Uiteraard niet. Ik stond er met mijn neus op, en heb al van in het begin laten doorschijnen dat niemand anders dan de 34 en hij alleen verantwoordleijk was, al wachtte ik op officiële bevestiging om dat met zoveel woorden te zeggen.
Quote:
Originally posted by Ottooke
Zondag, de start veroorzaakte een grote crash. Zowel links als rechts op de baan lagen olie en brokstukken. Enkele wagens stonden stil. Een rode vlag gevolgd door een herstart zou de beste optie geweest zijn. Dubois heeft die beslissing niet genomen. De eerste doortocht van de leiders. Goossens en Longin rijden volle gas door een sector waar geel gegeven wordt. De rest van het veld minderde wel hun snelheid. Een sanctie voor SRT en GLPK? Nee, de sanctie blijft uit. Merk op dat het dezelfde teams zijn die Dubois zaterdag stond toe te juichen.
|
Dat is nu eens het verstandigste wat ik in deze thread al gelezen heb, al durfde ik dit zelf niet zeggen. Wat mij betreft zouden drie piloten enkele races mogen bankzitten...