View Single Post
Old 17-10-2004, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat was nu de oorzaak? Daarover zullen wel vele meningen zijn maar in mijn ogen was dat de ongelijke snelheid tussen rij wagens waar Goossens (3) aan kop reed en de rij waar Longin (1) op kop reed. Longin ging mijn inziens te vroeg op zijn gas waardoor de snelheid in die rij vlugger omhoog ging dan de rij van Goossens.

Dit had als gevolg dat deelnemers iets verderop in het veld in beide rijen begonnen te accelereren, echter de eerste wagens in de rij "Goossens" reden nog traag met als gevolg een soort opstopping met de welbekende gevolgen. De kont van de Dujardyn RTM Porsche (81)zag ik als eerste uitbreken die een tik had gekregen van de G&A BMW (63)van Kenis. Achter deze twee begonnen enkele Porsches aan hun rare bewegingen waarbij de Thiers Porsche (31) de muur raakte gevolgd door een flinke kus van de Speedlover Porsche (34). De Markant Porsche (38) heeft bij deze passage ook nog wat geraakt en knalde ter hoogte van Post 20 in de pitmuur. Niet hard maar genoeg schade om na één rondje te stoppen. De GLPK Porsche (2) en de Coast Porsche (39) hebben ook nog wat fratsen uitgehaald ter hoogte van de Thiers Porsche (31).

Ikzelf heb het ongeluk gezien vanuit een lage en frontale blik op de crash, moeilijk punt om goed te kijken. Trouwens heb maar twee ogen

De eerste passage van Goossens en Longin na de crash was op race-snelheid, de rest minderde hun tempo wel. Die twee krijgen een tik op de vingers en een pets op de billen Hierna was het safety-car en werd er met gepaste snelheid voorbij gereden.......alhoewel sommige dan toch menen, om juist op de plaats waar mensen op de baan zijn, hun bandjes te gaan opwarmen door te zig-zaggen. Wegspringende marshals? Niet gezien.....ik stond toch echt aan de muur ter hoogte van de olievlek.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote