Op nieuwssites staat doodleuk te lezen dat er na enkele rondjes beslist werd over te gaan op SC omdat er teveel olie lag. Wat er intussen gebeurd is hebben maar een paar mensen gezien. Enkele seconden nadat de gehavende Porsche was weggetakeld stonden er nog een vijftal marshals op het rechte stuk om brokken te rapen. Op dat moment, onder tienvoudig gezwaaide gele vlag, kwamen de heren Goossens en Kumpen aan totaal onverminderde snelheid en kwasi naast elkaar voorbij. Enkele marshals hebben letterlijk voor hun leven moeten springen. Ik wist echt niet dat zoiets nog mogelijk was in een beschaafd land in de 21e eeuw. Het deed me eerder denken aan het beruchte Zolderse startongeluk in de F1. Ik begrijp echt niet dat er nog één persoon gek genoeg is om zo voor schietschijf te spelen als de marshals in België. Wie er verder dan 10 meter afstond moet zeker denken dat ik serieus aan het overdrijven ben, maar als iemand de marshals kent die vandaag tegenover de VIP-tower stonden, zij zullen kunnen vertellen hoe afschuwelijk het was...