View Single Post
  #114  
Old 28-09-2004, 09:33
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally posted by Marshal
Dank u, gisteren avond vielen mijn oogejs dicht De parc-ferme vraag is opgelost, nu die andere nog

Uit de press-release van de Belcar snap ik een dingetje niet, het heeft betrekking op PSI. Kan PSI pressman Joost wellicht hier een antwoord op geven?



Met de "oude" Biturbo van Vosse/Bouvy was toch niks aan de hand? Of is die wagen doorverkocht c.q. verhuurd aan een Franse klant? Voor de 24 uur heeft destijds gekozen voor en bedrijfszekere cup-versie........

Gaat die nieuwe Biturbo voor Vosse/Bouvy nog door? Of is het nieuwe RSR-concept met turbo de nieuwe wagen voor dit duo? Wel mooi om te zien dat het produkt "PSI Bi-turbo" goed in de markt ligt, van die ene wagen in het FIA GT 2001 naar wagens in Frankrijk, Engeland en België.
Volgens mij komt de auto van Vosse-Bouvy uit in beide kampioenschappen net als de Corvette. SRT koos voor de Belcar PSI voor FFSA.
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote