View Single Post
Old 27-09-2004, 21:37
TYRI F1's Avatar
TYRI F1 TYRI F1 is offline
De Paddock Regular

ben dr ook geweest, gratis entree en gratis paddock Tja, het koste me wel 1,5 tank benzine om dr te komen

Zo zeg, wat een verschil in klasse! BELCAR is echt super om te zien. Mijn oren klapte zowat uit elkaar! De race op zich was niet echt te volgen, maar was wel mooi om te zien! Jammer van Cor, hij had ook nog letsel, een schrammetje op zn neus van het raam wat naar binnen kwam zetten.
Clio was echt verschrikkelijk om te zien, 13 auto's aan de start. Dr klapte er ook 1 heel hard van af, vol de muur in toen hij te hard uit de eau rouge kwam... Mini Cup heb ik niet veel gezien, was toen op visite bij de Fam. Snel (van het DSC). FRenault 1600 was leuk om te zien, we zaten toen bij de busstop. Veel oprokende bandjes en doorschieters.
In nederland kennen we cupraces met grote velden maar een clio veld van 13 auto's... was daar aan de hand?

Al met al schitterend om mee te maken! Heb zelf ook een hoop foto's gemaakt maar heb geen website :'( Ik ga binnekort wel ff aan de slag om deze er dus wel op te krijgen.