Thread: Vele vragen!!!
View Single Post
Old 20-05-2004, 00:00
Rüsselsheimer Rüsselsheimer is offline
De Paddock Rookie

Talking Vele vragen!!!

Hey ,

Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Bart en ben 21 jaar oud en ik heb terug zin er in modelbouw gekregen !(in jonge jaren veel mee bezig gehouden!!) Maar nu wil ik het deftig aanpakken. Dus zit ik met een heleboel vragen.

Ik heb hier gelezen da je best een grondlak zet . Gebruiken jullie die revell grondlak of bv gewone motip ? en zetten jullie alleen de carroserie in grondlak of alle onderdelen ?

Hoe bereiden jullie een model voor wassen met beetje dreft en dan opschuren met P1200?? En daarna grondlak?

En dan voor lak zelf wat gebruiken jullie daarvoor spuitbussen van motip of van tamiya ?Ik heb hier ook nog zo een goedkoope airbrush liggen de beginners set van revell is dit meer aan te raden dan spuitbussen?En hoe stel ik zo'n set goed in?

Zetten jullie op het einde ook een vernislaag?

Ik heb er ook al veel bezig gezien met een soort van poliersel. Hoe gaat dat in zijn werk ? Is dit voor appelsieneschil tegen te gaan of voor meer te laten blinken ? is dit dan voor of na vernislaag? +welke produchten moe ik daar voor kopen

Wat is het verschil tussen acrylic verf en enamel verf? Voor wat wordt wat gebruikt ?

Ik wil mijn moddellen zou natuur getrouw naboosten dus als er mensen zijn met tips ze zijn altijd welkom .

Alvast bedankt
Reply With Quote