Re: Om te beginnen...
Quote:
Originally posted by NOx
Ik zou graag een paar dingen willen weten namelijk:
- Hoeveel kost een (vrij) goede airbrushkit (dus het "pistooltje" en de compressor). Een goede omdat ik toch wel efkes wil toekomen met die dingen,niet dat da na 2 keer te gebruiken al uiteen valt eh... :)
|
Voor een goed pistool betaal je zo tussen de 80 en de 100 euro. Merken zijn Badger of Paache. Voor de compressor hangt het ervan welk model je wil. Met of zonder reservoir, grootte van het reservoir enz. Maar ook zo'n 100 euor moet je wel rekenen voor eentje met reservoir niet al te groot.
Quote:
Originally posted by NOx
Ik zou graag een paar dingen willen weten namelijk:
- Weet er iemand waar ik een bouwkit vindt van een suzuki alto (bj. 1996)? (ik wil nl. mn eigen auto int klein namaken )
|
Voor zo ver ik weet zijn er 2 modellen van de Suzuki Alto gemaakt. Echter, eentje van Fujimi op 1/24ste maar wel model 1986... :no: meer info over deze kit: hier
De andere is er eentje van Imai op 1/20ste maar wel model 1981. Meer info over deze kit: hier
Quote:
Originally posted by NOx
- Is het mogelijk om zelf kleine stickertjes te maken (ik heb er een paar op mn auto en die wil ik ook op et schaalmodel hebben)
|
Zeg nooit stickertjes :no: doemme toch.
Maar inderdaad, die kan je zelf maken. Een goed kleurafdruk, een kleurenlasercopier en een vel "clear-decal-sheet" te verkrijgen in de betere vakhandel (Broux is het dichtst bij Diepenbeek.)
|