![]() |
DTM race driver demo
http://games.telenet.be/index.php?newsid=5653
Ik ben de demo momenteel aan het binnentrekken aan 700 kb/sec (thx to telenet-mirror) .... seffes mijn ondervindingen |
Ik aan 311 kb/s wat ik even goed vind, ik moet de komende 4 minuten toch nog even depaddock lezen :p
|
Conclusie:
niet onaardig... |
conclusie ...
Quote:
|
Nou, op andere fora komt deze game er ronduit niet eens door. Laat staan dat er iets positieds over gezegd wordt.
Tis een blaatgame, met foute physics en foute baanlyouts. Kortom, ***game. Maar goed, wie ben ik ;) |
Quote:
|
Hij staat natuurlijk ook op www.fragland.be
|
DTM is minstens toch interessant te noemen omdat Zolder misschien kan geconverteerd worden voor GTR 2002 :D :D :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Mijn bescheiden review:
Graphics: tamelijk te pruimen, maar arcadisch Gameplay: teleurstellend, onnatuurlijk wagengedrag, slecht sturen met joystick (Thrustmaster F1 FF) , wagen die precies weer op zijn middenas draait ipv op z'n voorwielen, maw een triestige affaire... Sound: pfff, volgens mij was er maar weinig budget voor de soundmannen. Conclusie: mijn enthousiasme is veranderd in teleurstelling. Resultaat: DTM is verticaal geklasseerd im mijne vuilbak, en sebiet laat ik er de Norton cleansweep eens op los. Olééééééé :( :( :( |
Quote:
|
Toch moeite gedaan om met de opties te spelen, deadzone en zo...
Het stuur reageert weer zo logaritmisch, of hoe noem je dat... De Force feedback is ook niet dat.. Als je van de baan gaat krijg je zo een toiiiiinnngg, effect, alsof er iemand aan een elastiekje trekt. Ik ben in ieder geval ontgoocheld. Ik mankeer totaal de "feel" dat je een wagen aan het besturen bent, zoals bv wél in GPL, GTR 2002 en F1 2002 en Nascar 2002-3. |
weh ..... Krikke .... wtf ... grafisch is da hier wel stevig af zene
1280*1024 32 bit is prachtig op vlak van besturing is er inderdaad nog ruimte voor verbetering ... maar het is work in progress-demo he ... no reason om het nu reeds af te kraken. |
Kzallet sebie ook is binnentrekken :)
|
All times are GMT +2. The time now is 19:53. |