![]() |
Ode aan TVRL
Quote:
Maar ik zou het zeer zonde vinden wanneer zo'n vriendelijke en relaxte league zou verdwijnen. Ik zelf doe ook mee in de DSZ-league (divisie 3). In deze league gaat het er wat harder aan toe en er vallen wel eens harde woorden. Daar is imho niks mis mee, het gaat tenslotte om het (officieuze?) Nederlandse Kampioenschap. En hoewel ik mijn bedenkingen had om vorig jaar september ook weer deel te gaan nemen aan TVRL, ben ik erg blij dat ik het toch gedaan heb. Het is gewoonweg een verademing om in een dergelijke league deel te nemen. En vaak kwam je op circuits die je niet gauw in andere leagues zult tegenkomen. Ik had in ieder geval nog nooit van het Halle Saale circuit gehoord. En plotsklaps moest ik er - over de kasseien - een race rijden :p . Daarnaast kon iedereen meedoen, rookies naast aces. En er viel nooit een onvertogen woord. Het ging er gewoon om dat er lekker ongedwongen gereden werd. Niet allerlei strikte regeltjes. Nee, gewoon rijen met die hap. En maakte je wat foutjes, nah...kan gebeuren. Scheldkannonades zouden er niet volgen. Eigenlijk was het imho een zuivere "Gentlemen League". Daarnaast was een opvallend kenmerk van de TVRL league de leuke voorbeschouwingen en raceverslagen die Mario altijd opstelde en aan de deelnemers verzond. Ik vind het altijd leuk om m'n naam in zo'n artikel langs te zien komen (ja ja, ik ben best wel een beetje ijdel :) ). Ik zou het in ieder geval erg jammer vinden indien deze "Gentlemen League" zal verdwijnen. Ik voor mij zal mij onmiddelijk weer inschrijven voor een league die op deze zelfde voet doorgaat. En last, but not least, mijn dank aan Mario Sablon voor het organiseren van de TVRL league en het schrijven van de aangename artikeltjes, alsmede het bijhouden en publiceren van de standen. Ik hoop dat er op een of andere manier toch een vervolg komt... |
Bingo.... een unieke sfeer. Zeer verfrissend om mee te doen in een serie waar menselijke fouten geaccepteerd worden. We doen dit om ons aan elkaar te meten, maar ook voor de fun, niet?
Spijtig dat ik er (en het De Paddock forum) niet eerder van op de hoogte was. Jan. =--- |
Bedankt Big John en Jan voor de waardering, snif snif.
Het doet goed te weten dat al die inspanningen toch op prijs werden gesteld (wat ik niet enkel uit bovenstaande reacties afleid). Toch ook nog een speciale vermelding voor Dennis die er zich ook een hele tijd mee heeft beziggehouden. Na een bezinningsperiode van enkele weken zal ik al beter weten of ik ermee wil doorgaan of niet. Nu nog een verslag voor de GP van de VSA schrijven en eventueel een overzicht van het ganse seizoen... |
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:27. |