![]() |
GPL installatie probleem
Ik installeer GPL op mijn nieuwe PC met XP.
Bij de opstart van het game krijg ik de boodschap dat er 2 dll files niet aanwezig zijn. Nl: glide2x.dll en redline.dll. Ik vind deze ook nergens op de XP CD of GPL CD. Heb ik een of andere driver niet correct geinstalleerd of waar vind ik deze files? |
|
als ik me niet vergis is glide2x.dll een 3dfx-driver. 3dfx is ongelooflijk oud en voorbijgestreefd, dus lijkt het me redelijk normaal dat je dat niet meer op je systeem vindt :D
|
Correct Finish. En daar betsaan dus patches voor die ik vergeten was te downloaden. :fight:
Nu werkt GPL maar..... Als ik naar links draai draait de wagen naar rechts en omgekeerd. :confused: Hoe los ik dit weeral op? Winvroc werkt maar geeft wel deze foutboodschap bij opstart (tot 3 maal toe) http://www.werner333.com/paddockfoto/gpl.jpg Iemand een idee? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ontopic : werner hebt ge het stuur in het spel gecallibreert ? |
Quote:
|
Quote:
|
Welke andere spellekes?????????????????
There is only one => GPL. :D |
Vermits Werner het stuur bij mij in bruikleen heeft,
kan ik bevestigen dat het stuur werkte in andere spellekes, zelfs in GPL |
Het werkt in TOCA.
|
en als je naar spelbesturingen gaat in XP zelf :)
stuurt ie dan ook de goeie kant op? anders gewoon je stuur andersom calibreren ofzow als da gaat :) |
Euhm, als ge nu eens omgekeerd calibreert... als ge naar links moet draaien draai je naar rechts.... het staat dan weer goed zeker of nie?
|
en ivm die foutmelding: gewoon eens die riched.dll wissen, die heb je niet nodig in XP en hij zal dan die fout niet meer geven. (als ik het me juist herinner)
|
All times are GMT +2. The time now is 20:39. |