De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   De Paddock Live Quiz 2006 - nabeschouwing en straffe verhalen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12232)

Thomaske 05-02-2006 11:45

Ik heb gisteren voor de eerste keer meegedaan en niet als laatste geëndigd. Dit was het doel van ons drie.

Een 16de plaats op 18 deelnemers valt toch mee é. Volgend jaar gaan we voor de 100 punten of meer.

Mvg...

Baron 05-02-2006 12:48

Quote:

Originally Posted by Baron
En na onze 2e plaats bij de eerste quiz gaan we nu voor de overwinning! :gas:

We zijn onze belofte nagekomen! :D

De Live Quiz was weer een schot in de roos : zeer goed georganiseerd en veel volk en ambiance. De afwezigen hadden weer ongelijk.

Afspraak voor volgend jaar,want het Haspengouw Racing Team gaat zijn titel zeker verdedigen! :gas:

Juha 05-02-2006 13:02

Zeker! :)

Vorig jaar klommen we rustig naar de top, nu moest we onze plaats verdedigen. Alleen ga ik voor volgend jaar eens alle snelste rondjes van Senna in Francorchamps uit m'n hoofd leren. :D

Mark 05-02-2006 14:16

Proficiat aan de winnaars en een dankjewel aan alle deelnemers. Het zat weer goed vol bij editie II.

Echter, het team op plaats 17:o :D Dat moeten we in 2007 dan maar eens gaan rechtzetten ;)

Thomaske 05-02-2006 14:36

Ik wil De Paddock ook nog bedanken voor de mooie prijzen waaruit ze ons lieten kiezen.

Omdat we (eervol) 16de zijn geworden moesten we als één van de laatste gaan om onze prijs te kiezen. Ik heb gekozen voor de autosportkalender 2006 van onze Paddocker Huudo. Deze gaat een speciaal plaatsje krijgen. Het beste van al aan deze kalender is, is dat er een schrijffout was gemaakt in de maand maart. Hiervoor heeft Huudo deze pagina opnieuw laten drukken. De foto daarop was een foto van de Iceman in zijn F1 bolide. Mijn favoriet.

Nog eens bedankt!

Hop naar de 10 punten volgend jaar!

Mvg...

bluelite 05-02-2006 15:09

De nodige portie humor, vooral van de kanten van de Musketiers :D

Eén van onze (F1world) antwoorden werd dan wel als één van de grappige antwoorden genoemd, waarvoor dank. Jammer genoeg werd ons klachtenbriefje éénmaal niet voorgelezen. Daarop stond dan: "De reclame duurt hier langer dan bij VT4". Uiteraard moeten jullie de nodige aandacht geven aan jullie sponsoren.

In ieder geval een dikke proficiat aan alle deelnemers én aan de organisatoren van PACK DDDEO (= troedel) ;)

Volgend jaar beter... in de laatste ronde nog van plaats negen naar plaats elf gezakt :(

Thomaske 05-02-2006 15:50

Quote:

Originally Posted by bluelite
De nodige portie humor, vooral van de kanten van de Musketiers :D

Ja die konden er iets van. De Poeperkes waren ook niet zo slecht op dat gebied.

Quote:

Eén van onze (F1world) antwoorden werd dan wel als één van de grappige antwoorden genoemd, waarvoor dank. Jammer genoeg werd ons klachtenbriefje éénmaal niet voorgelezen. Daarop stond dan: "De reclame duurt hier langer dan bij VT4". Uiteraard moeten jullie de nodige aandacht geven aan jullie sponsoren.

Maar tijdens deze reclame kregen we toch nog wat te zien é. Zoals de uitreiking van de Photo award en de Online Quiz.

Quote:

In ieder geval een dikke proficiat aan alle deelnemers én aan de organisatoren van PACK DDDEO (= troedel) ;)

Is het geen droedel :D

Quote:

Volgend jaar beter... in de laatste ronde nog van plaats negen naar plaats elf gezakt :(

Is toch nog beter als ons. Wij zijn als 16de geëindigd en toch tevreden :D

Mvg...

Hup naar Ikea of naar Meubelen Weba in Hent. Nee in Deinze!

A.J. 05-02-2006 19:01

was weeral plezant en goed georganiseerd.
Alleen heeft startnummer 13 ons duidelijk "ongeluk" bezorgt. Tot de laatste ronde op plaats 3 en dan naar 6 gezakt. Zal eens aandacht moeten hebben aan type benamingen van alle racewagens en Ferrari's want dat is iets wat mij geen fluit interesseerd en hebben daardoor veel punten verloren...
Volgend jaar beter.

Juha 05-02-2006 19:36

Die benamingen waren geen probleem, de organisatie wist het soms zelf niet eens. :+

Onze grootste blunder was Alesi verwarren met Schumacher. En nog verloren we bijna niets van onze voorsprong door die vraag.

Mark 05-02-2006 19:49

Quote:

Originally Posted by A.J.
Alleen heeft startnummer 13 ons duidelijk "ongeluk" bezorgt.

Hey, jij verzoekt dan ook de goden met drie vrouwelijke collega's ;) :D O ja, sinds gisteren heeft Team VDHB zijn naam aangepast, vanaf heden is dat Team VDHBier :D

Jochie 05-02-2006 20:06

Quote:

Originally Posted by Juha
Onze grootste blunder was Alesi verwarren met Schumacher.

Allee ik was in goed gezelschap dan.

bluelite 05-02-2006 20:46

Quote:

Originally Posted by A.J.
was weeral plezant en goed georganiseerd.
Alleen heeft startnummer 13 ons duidelijk "ongeluk" bezorgt. Tot de laatste ronde op plaats 3 en dan naar 6 gezakt. Zal eens aandacht moeten hebben aan type benamingen van alle racewagens en Ferrari's want dat is iets wat mij geen fluit interesseerd en hebben daardoor veel punten verloren...
Volgend jaar beter.

AJ, hebben uw vrouwelijke teamgenoten ook meegedaan, of zaten ze er enkel bij om de ploeg te vullen? :D Wij zaten aan de tafel tegenover en ik heb zo het vermoeden dat jij de enige was van jouw ploeg die wat wist ;) We zeiden nog tegen elkaar dat wanneer jij een ploeg met een man of twee, drie vormt, dat je die quiz wint. Anders gezegd: respect voor uw encyclopedische kennis :worship:

Baron 06-02-2006 00:52

Bij de vraag over de brandende Bastos-Lancia riepen we alle vier klakkeloos 'Patrick Snijers'. Pas toen we het het juiste antwoord (Danny Colebunders) hoorden, viel onze euro dat ook co-piloten een brandblusser kunnen hanteren. :+

Een vraagje voor de organisatoren: is er ook een uitslag beschikbaar?

A.J. 06-02-2006 03:46

Quote:

AJ, hebben uw vrouwelijke teamgenoten ook meegedaan, of zaten ze er enkel bij om de ploeg te vullen?

De vraag over leopold III wisten ze wel en ik niet. Verder hebben ze ervoor gezorgt dat alle antwoorden mooi en netjes opgeschreven werden want met mijn (volgens sommigen) onleesbaar geschrift had ik misschien wat meer fouten gehad :D
En natuurlijk motiveerden ze mij om mijn best te doen :D

Mario 06-02-2006 10:45

Mijn avond was meer dan geslaagd en daarvoor moet ik in de eerste plaats jan danken me in zijn ploeg wou hebben. Leuke sfeer, we vulden elkaar goed aan qua kennis en dankzij een onverhoopte eindsprint een prachtige ereplaats behaald (compleet onverhoopt wat mij betreft), op amper 1 punt van de ploeg voor ons (die 3 punten van Richards zitten me nog steeds dwars :+ ). Ik verheug me ook al op onze prijs. Bedankt mannen (Jan, Mark en Jan (?)), ’t was goed :) .

En een dikke proficiat voor de organisatie !

All times are GMT +2. The time now is 10:56.