De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   BMW op de Nordschleife (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9108)

ac.cobra427 24-09-2004 21:30

GT4 op de Nordschleife

Bij uw BMW dealer te verkrijgen: demo disc van GT4, Nordschleife, Capri en New York.

Auto: BMW 120d en 120i.

En nee, ik rijd niet met een bmw maar met een Fordje. :frusty:

AlainH 08-10-2004 22:59

Toen ik op de Nordschleife vertrok, was ik mijzelf al aan het zeggen dat het een lange nacht zou worden... Tot na 180 seconden de demo stopt :(
dat houdt mij natuurlijk tegen van constant te proberen tijden te verbeteren ;)

Maar ik heb toch kunnen ondervinden dat de Nordschleife heeeel realistisch is ( toch het eerste 1/3de deel ) en wacht nu met nog meer ongeduld op Gran Turismo 4...

Op de twee andere parcours lukt het wel van een volledige ronde af te werken btw :)

marcel 08-10-2004 23:23

da's wel straf, ge krijgt dus ni eens den tijd om 1 rondje af te leggen :eek:

blij dat ik geen ps2 heb

FIRE 09-10-2004 13:23

Quote:

Originally posted by marcel
da's wel straf, ge krijgt dus ni eens den tijd om 1 rondje af te leggen :eek:

blij dat ik geen ps2 heb

Het is ook maar een gratis demo.

The Interceptor 09-10-2004 16:33

Kunt ge die demo gewoon gaan afhalen bij een BMW garage ofwat?

ac.cobra427 18-12-2004 03:53

Hier nog twee filmkes van een rondje Nordschleife, in de Skyline.

TV camera zonder telemetry, 46 meg's
http://www.3rdgenracerX.net/Nurburgring2.wmv

3rd persoon zicht met telemetry, 39 megs
http://www.3rdgenracerX.net/Nurburgring.wmv

A.J. 18-12-2004 12:48

amaai, tof. Wanneer kan je dit spel kopen?

Het circuit ziet er goed uit op enkele schoonheidsfoutjes na. Moet enorm plezant zijn om te spelen...

ac.cobra427 18-12-2004 13:15

Quote:

Originally posted by A.J.
amaai, tof. Wanneer kan je dit spel kopen?
Da's nu juist het spijtige of rottige aan die hele handel. De release date wordt steeds maar uitgesteld. Nu spreekt men reeds over februari 2005. :frusty: En dan waarschijnlijke nog zonder online play. Enig lichtpuntje: er zouden al meer dan 700 auto's klaar zijn om getuned en geraced te worden op meer dan 100 circuits.

AlainH 18-12-2004 17:42

Quote:

Originally posted by ac.cobra427
Da's nu juist het spijtige of rottige aan die hele handel. De release date wordt steeds maar uitgesteld. Nu spreekt men reeds over februari 2005. :frusty: ...
Ondertussen is het al maart 2005 voor Europa.

Als je een gemodde PS2 hebt en de BMW demo, kan je wel de tijdslimiet van 3 minuten omzeilen en dus een volledige ronde afleggen op de Nordschleife met de 120i of 120d :)

The Interceptor 19-12-2004 19:00

Quote:

Originally posted by A.J.
Moet enorm plezant zijn om te spelen...
Ja amai, na deze filmpjes gezien te hebben, kan ik ook niet meer wachten tot hij uitkomt. Het ziet er gewoon super uit :eek:

Wat de releasedate betreft vond ik februari nog zo slecht niet, net na de examens zou dat zijn, maar weeral verlaat naar maart pfffffffffft, altijd het zelfde :(

FIRE 19-12-2004 19:11

Op een Nederlandse site (www.dimplus.nl) heb ik als releasedatum 25 februari gezien.

ac.cobra427 12-01-2005 17:14

Nog eentje om het af te leren. F1 op de Nordschleife.

http://www.igtc.idv.tw/900p/movie/f1_nub.wmv

Intussen is bekend geworden dat ook het la Sarthe circuit van le Mans in GT4 zit. Zowel de versie mét de chicanes op de Mulsanne straight als die zonder chicanes.

Tevens zijn er verschillende 24h races, (yes, real time, zonder mogelijkheid tot safen ;) ), zowel op le Mans als de Nordschleife, en verschillende 8 uurs races op o.a. Suzuka.

Voor de fanaten. :+

Brecht 12-01-2005 18:51

Zonder safen, zet de koffie en de Red Bull maar klaar :D

Greetzz.. Corvetteboy

The Interceptor 12-01-2005 19:21

Amai das wel goed nieuws :D
Eens paar maten uitnodigen voor die 24 uurs races denk :p en paar pitpoezen om tussendoor voor de massage te zorgen :+

The Interceptor 13-01-2005 01:17

Ik ben nog wat gaan surfen voor nieuwtjes rond GT4, voornamelijk op gtplanet.net dan, waar heel wat hi-res afbeeldingen staan!

De Japanse carlist ziet er ook netjes uit, meer dan 700 wagens, met toch wel wat interessante nieuwigheden: Audi A4-DTM '04, Bentley Speed 8, Audi Le Mans Quattro Concept Car, Cadillac Sien Concept Car, Mercedes SLR, ....

En er staan wel heel veel enduracen races in anders, drie 24 uurs races, nog een drietal over 8 à 9 uur. Da kunt ge toch ni op u eentje uitspelen zeker? Het maximum dat ik zelf ooit gedaan heb is 4uurs (Le Mans op de PS2), en dat was echt wel genoeg!

In Japan is de game ondertussen juist uit en verkoopt uiteraard als zoete broodjes. Wij zullen nog moeten wachten tot maart normaal gezien. Op site van Game Mania staat 11e maart. Het einde komt in zicht ...

Bramzel 13-01-2005 01:47

Dat uitstellen is inderdaad frustrerend, maar aan de andere kant: Elke maand uitstel = 20 extra auto's in het spel ;) Want ze blijven maar doorpezen daar.

ac.cobra427 13-01-2005 01:55

Quote:

Originally posted by The Interceptor

En er staan wel heel veel enduracen races in anders, drie 24 uurs races, nog een drietal over 8 à 9 uur. Da kunt ge toch ni op u eentje uitspelen zeker? Het maximum dat ik zelf ooit gedaan heb is 4uurs (Le Mans op de PS2), en dat was echt wel genoeg!

haha, diezelfde leMans 24h heb ik wel in real time gespeeld. Samen met mijn zoon. Met een Panoz als ik het me goed herinner.

Misschien kunnen we teams maken en zo die verschillende endurance races uitrijden.

Bart.Vandecavey 13-01-2005 10:00

Quote:

Nog eentje om het af te leren. F1 op de Nordschleife.

http://www.igtc.idv.tw/900p/movie/f1_nub.wmv

Intussen is bekend geworden dat ook het la Sarthe circuit van le Mans in GT4 zit. Zowel de versie mét de chicanes op de Mulsanne straight als die zonder chicanes.

Tevens zijn er verschillende 24h races, (yes, real time, zonder mogelijkheid tot safen ;) ), zowel op le Mans als de Nordschleife, en verschillende 8 uurs races op o.a. Suzuka.

Voor de fanaten. :+

Kan je dan de pauze-knop niet induwen?

ac.cobra427 13-01-2005 12:48

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Kan je dan de pauze-knop niet induwen?
Tuurlijk wel, maar je console afzetten is er dus niet bij. ;)

AlainH 13-01-2005 13:51

Jup, 24h Le Mans, dat was elke avond een uur of 4 racen, en dan ganse dag PS2 laten opstaan om de volgende avond dus weer door te kunnen gaan...
En dan een ganse dag hopen dat er geen stroompanne thuis is :D

FIRE 13-01-2005 16:53

Ik vind het jammer dat je die lange races niet kunt saven. Ik vind die 2 uurs races in GT3 al vrij lang duren.

marcel 13-01-2005 16:55

Quote:

haha, diezelfde leMans 24h heb ik wel in real time gespeeld. Samen met mijn zoon. Met een Panoz als ik het me goed herinner.

Misschien kunnen we teams maken en zo die verschillende endurance races uitrijden.

ik heb al eens een 12 uur van sebring gereden, afwisselend de computer laten rijden...

maar een 24uurs race lijkt mij wa lang

The Interceptor 13-01-2005 18:25

Ge kunt ze ook in B-spec laten rijden he. Maar zelfs als ge den tijd maximaal versneld, doet ge er nog 8 uurs over.
En afwisselend de computer laten rijden zit er ook niet in denk, want heb da ook al zitten denken.

En als ik het goed begrijp, rijden er nog altijd maar 6 wagens tegelijk? Wel saai voor races op circuits als Le Mans of Nordschleiffe he :confused:

The Interceptor 13-01-2005 18:26

sorry, verkeerd knopke gedrukt :rolleyes:

FIRE 13-01-2005 18:30

Quote:

En als ik het goed begrijp, rijden er nog altijd maar 6 wagens tegelijk? Wel saai voor races op circuits als Le Mans of Nordschleiffe he :confused:

5 tegenstanders is niet erg bij korte races, maar bij endurances races is dit inderdaad saai.

ac.cobra427 25-01-2005 04:19

Hier alle auto's die in de geîmporteerde versie zitten.

marcel 25-01-2005 16:04

Quote:

niet per sé, het hangt er vanaf in hoeverre die wagens aan elkaar gewaagd zijn...
rijden ze allemaal ongeveer dezelfde tijden, dan krijgt ge een race om uw vingers bij af te likken; liggen de tijden ver uiteen, dan krijgt ge een saaie race, ook met 50 wagens

FIRE 25-01-2005 20:06

Inderdaad

All times are GMT +2. The time now is 21:55.