De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Autosport.be Racing Experience Day (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3961)

Autosport.be 29-12-2002 20:31

Autosport.be Racing Experience Day

Op dinsdag 18 maart 2003 organiseert Autosport.be voor het eerst de "Racing Experience Day", een evenement voor de autosportliefhebber (particulieren en bedrijven) aan zeer democratische prijzen. Meer info: Klik Hier

http://www.autosport.be/images/racexp_home.gif

schumivill 29-12-2002 21:47

Ik ben zeker van de partij,wil wel eens zo een Yaris aan de tand voelen :gas: ,hopelijk valt het weer dan een beetje mee.

Scapa 29-12-2002 21:50

En moogde dan ook gas geven en beginnen ze niet direct te aan te manen om wat trager en wat rustiger te zijn :D
Dan wil ik dat wel een doen... :gas:

Raceboy 29-12-2002 22:02

school :(

JPMontoya 30-12-2002 00:05

voor ne Yaris doe ik de moeite ni zé, t is ni dat da zo geweldig is

Autosport.be 30-12-2002 00:17

Quote:

Originally posted by stijnconinx
En moogde dan ook gas geven en beginnen ze niet direct te aan te manen om wat trager en wat rustiger te zijn :D
Dan wil ik dat wel een doen... :gas:

Ge moogt "gas geven". De enige plaats waar tot voorzichtigheid zal gemaand worden is het gedeelte tussen de Villeneuve en Bolderberg (Rea). (altijd gevaarlijk en de vangrails staan ZEER dicht)

Autosport.be 30-12-2002 00:18

Quote:

Originally posted by JPMontoya
't is allemaal te zien wat je gewoon bent natuurlijk... pk's zijn niet alles.

airco 30-12-2002 00:30

Quote:

het is dat de opties om met nen Mercedes CLK-GTR te rijden zo voor het oprapen liggen he.

airco

Flitser 30-12-2002 00:38

Quote:

Wat voor een reactie is dat nu weer? Jij bent precies ook veel gewend. Ik heb zelf ook al het genoegen gehad om over het circuit van Zolder te scheuren en dat achter het stuur van een Fun Cup. Ik kan alleen maar zeggen tegen de mensen dat als ze zo'n kans krijgen dat ze ze moeten aangrijpen, ik denk zelfs dat voor sommigen het meerijden alleen al eens de moeite zal zijn.

Sennake 30-12-2002 00:40

Op mij kan je alvast rekenen, daar haal ik mijn neus niet voor op!

Scapa 30-12-2002 00:45

Quote:

Originally posted by Autosport.be
Ge moogt "gas geven". De enige plaats waar tot voorzichtigheid zal gemaand worden is het gedeelte tussen de Villeneuve en Bolderberg (Rea). (altijd gevaarlijk en de vangrails staan ZEER dicht)
Ik denk dat ik al weet waarvoor ik mijn nieuwjaarsgeld van ons bomma gaan gebruiken :D :D

Flitser 30-12-2002 00:49

Wil het verschil tussen zo'n Fun Cup en een Yaris wel eens weten dus heb me ook ingeschreven ;)

(tien minuten later)

Nog iemand die geďnteresseerd is hier, ik heb dus twee verschillende inschrijvingen gedaan :rolleyes:
Philippe, is het goed als ik deze beide met één overschrijving regel met als vermelding RACING DAY, BESTELLING NR XXXX en YYYY?

R@ce@holiC 30-12-2002 01:42

16 is te jong zekers :( enk hem school :( moet je een rijbewijs hebben daarvoor? :D

schumivill 30-12-2002 02:10

Ik heb me ingeschreven voor de race experience,en ik ga er uiteraard niet naartoe denkende dat ik Schumacher ben,gewoon voor hetgeen ik eruit kan leren,en als ik mijn rondetijd wat kan aanscherpen iedere ronde ben ik al ferm gelukkig.

redje 30-12-2002 09:46

Ik zou komen als t nie was da ik het dan enorm druk heb, vlak voor ons seminarie. Echt wel erg, juist in de periode da onze groep zijn werk voor t seminarie moet doen. :frusty::frusty::frusty::frusty:

vincentdb2001 30-12-2002 09:59

Ik ga tot eind januari wachten voor mij in te schrijven voor de "Speed Experience", dan ken ik mijn nieuw uurrooster. Een dagje les kan ik wel eens missen, maar tp's gaat wat moelijker zijn...

Hoopelijk zijn er dan nog plaatsen vrij.

Vincent

Flitser 30-12-2002 11:57

Mijn storting is alvast gebeurd :gas:

Autosport.be 30-12-2002 12:09

Quote:

Originally posted by Flitser
Nog iemand die geďnteresseerd is hier, ik heb dus twee verschillende inschrijvingen gedaan :rolleyes:
Philippe, is het goed als ik deze beide met één overschrijving regel met als vermelding RACING DAY, BESTELLING NR XXXX en YYYY?

Geen probleem. De overschrijvingen worden voorlopig nog niet automatisch verwerkt :p

Flitser 30-12-2002 12:19

http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif Bedankt, ik heb mijn stortingsbewijs al in handen :cool:

R@ce@holiC 30-12-2002 16:46

is daar nu een rijbewijs voor nodig of ne minimumleeftijd?

Flitser 30-12-2002 16:50

Minimum 16 jaar als je zelf wil rijden veronderstel ik of zijn de regels daarover gewijzigd?

R@ce@holiC 30-12-2002 16:52

ben 16 , ma alse nog nooit me ne otto gerede hebt op de baan (mag trouwens bij mijn weten nie) hoe kunde dan rijden? ik bedoel mar...

flugel 30-12-2002 17:15

'k zie da ook wel zitten, 'k ga just nog ff wachten ('k zijn al zo weinig thuis, der moet nog gewerkt worden ook naar 't schijnt ;) )

Speesman 30-12-2002 17:23

Klinkt wel leuk, misschien dat ik ook wel meedoe.

Flitser 30-12-2002 17:41

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
ben 16 , ma alse nog nooit me ne otto gerede hebt op de baan (mag trouwens bij mijn weten nie) hoe kunde dan rijden? ik bedoel mar...
Vroeger was dat natuurlijk makkelijker maar als je vader even terugdenkt aan die tijden zal ie je toch wel met plezier naar één of ander parkeerterrein rijden of naar een industrieterrein om je daar toch de basics al een beetje mee te geven. Of vergis ik mij :o

Allemaal op voorwaarde dat je van je zestien al mag rijden op het circuit naturlijk maar bij mijn weten was dat vroeger toch zo dus waarom nu niet. Ik kan me ook hier natuurlijk weer vergissen dus ik wacht op advies van één van de regelmatige "circuitpiloten" :p

Bart.Vandecavey 30-12-2002 17:41

Ik heb leren rijden op een akker met een wrak toen ik 13 was... Gewoon naar alle garages geweest met de vraag of ze geen auto hadden voor 5000 fr. Zo hebben we nog een Lada 1207, een Fiat 127 en een Toyota Corolla gehad met enkele maten.

Autosport.be 30-12-2002 17:43

Quote:

is daar nu een rijbewijs voor nodig of ne minimumleeftijd?
Je moet in principe geen rijbewijs hebben, maar als je nog niet met een auto gereden hebt...

Ik zou onze versnellingsbakskes heel willen houden :no:

Flitser 30-12-2002 17:46

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik heb leren rijden op een akker met een wrak toen ik 13 was... Gewoon naar alle garages geweest met de vraag of ze geen auto hadden voor 5000 fr. Zo hebben we nog een Lada 1207, een Fiat 127 en een Toyota Corolla gehad met enkele maten.
Dat waren de betere tijden op dat vlak, mijn vader heeft nog voor 1000 bef vier kevers gekocht waarvan twee nog met die richtingaanwijzers die zo uit de zijkant kwamen.
Alle vier kapot gereden op akkers en in het veld, had ie toen geweten dat daar nu zoveel geld word voor gegeven... ach ja, twas een hobby zeker hé

R@ce@holiC 30-12-2002 17:50

Quote:

Originally posted by Autosport.be
Je moet in principe geen rijbewijs hebben, maar als je nog niet met een auto gereden hebt...

Ik zou onze versnellingsbakskes heel willen houden :no:

da zalk wel nie kapot doen ze , gewoon , zo ne yaris zal wel iet anders reageren als een kart bedoelk :) (alhoewel :) )

JPMontoya 30-12-2002 17:57

komaan ik heb meegereden met ne Lambo, dan is ne yaris echt wel traag - ik wil daar ni minachtend over doen, maar je kan bezwaarlijk zeggen dat dit een echte race-wagen pur sang is. Voor de x-prience is het anders wel tof zoals andere hier zeggen.

Wat is de top van yaris trouwens op zolder?

R@ce@holiC 30-12-2002 17:59

Als je een race fan "pur sang" bent , dan neemde elke kans om met eender welke wagen te kunnen rijden ze , ale vind ik toch , en de yaris is een perfecte auto om mee te leren racen , ge zijt toch ook eerst beginnen staan en e beetje wandelen , of zijde drekt beginnen spurten?

Flitser 30-12-2002 18:04

Quote:

komaan ik heb meegereden met ne Lambo, dan is ne yaris echt wel traag - ik wil daar ni minachtend over doen, maar je kan bezwaarlijk zeggen dat dit een echte race-wagen pur sang is. Voor de x-prience is het anders wel tof zoals andere hier zeggen.
Tja, ik heb ook al met een Porsche en een Ferrari meegereden maar dat kan je onmogelijk vergelijken met zelf achter het stuur zitten. Wees gerust, zo'n Fun Cup of Yaris is al snel genoeg voor sommigen als je voor het eerst het circuit op gaat. Zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui weer aan wal hé, of moet ik zeggen op de tribunes.

redje 30-12-2002 18:30

Quote:

Als je een race fan "pur sang" bent , dan neemde elke kans om met eender welke wagen te kunnen rijden ze , ale vind ik toch , en de yaris is een perfecte auto om mee te leren racen , ge zijt toch ook eerst beginnen staan en e beetje wandelen , of zijde drekt beginnen spurten?
Groot gelijk. Racen is racen, of da nu met een lambo of een toyota yaris is.

JPMontoya 30-12-2002 19:42

ja komaan dan is wandelen ook een vorm van hardlopen é :)

flugel 30-12-2002 19:56

ik zou daar toch niet minachtend over doen over zo een yariske, die auto's draaien daar toch rond de 2'00" wat voor een wagen met 1300cc wel snel is. Ik heb eens kunnen meerijden met een porsche op zolder en ook eens met een clio en ik vond de clio 10 keer spectaculairder dan de porsche, niet de cilinderinhoud alleen telt. Zeker niet op zolder :)

Flitser 31-12-2002 02:40

Heeft JP een rijbewijs? Anders is het maar een nutteloze discussie. Als JP enkel kan meerijden met de yaris en niet zelf achter het stuur kan zou ik het idd na met een Porsche te hebben meegereden ook niet de moeite vinden om dan nog eens Zolder te bezien vanuit een Yaris, heeft ie echter wel een rijbewijs is het te gek dat ie meerijden gaat vergelijken met zelf rijden.

airco 31-12-2002 11:36

*mod*

Vanaf nu enkel nog posts die gerelateerd zijn aan de Autosport.be racing experience day. We willen niet dat een zinvol topic de vernieling in geholpen wordt door een dovemans-discussie.

airco

airco 31-12-2002 15:49

Wat is de uiterste datum om in te schrijven? Ik ben op zich wel geďnteresseerd, ware het niet dat ik wel rekening moet houden met enkele belangrijke school-activiteiten waarover ik pas half januari uitsluitsel heb.

airco

Autosport.be 31-12-2002 15:59

Quote:

Originally posted by airco
Wat is de uiterste datum om in te schrijven? Ik ben op zich wel geďnteresseerd, ware het niet dat ik wel rekening moet houden met enkele belangrijke school-activiteiten waarover ik pas half januari uitsluitsel heb.

airco

Er is niet echt een uiterste datum, maar het aantal plaatsen is beperkt. Afhankelijk van het succes dus...

Ik denk wel dat er nog zeker tot eind januari plaatsen beschikbaar zullen zijn, maar dat is uiteraard geen garantie.

airco 31-12-2002 16:01

ok thank you

ik laat iets weten zo snel ik mijn uren voor het 2e semester heb

All times are GMT +2. The time now is 14:15.