![]() |
Autosport.be Racing Experience Day
Op dinsdag 18 maart 2003 organiseert Autosport.be voor het eerst de "Racing Experience Day", een evenement voor de autosportliefhebber (particulieren en bedrijven) aan zeer democratische prijzen. Meer info: Klik Hier
http://www.autosport.be/images/racexp_home.gif |
Ik ben zeker van de partij,wil wel eens zo een Yaris aan de tand voelen :gas: ,hopelijk valt het weer dan een beetje mee.
|
En moogde dan ook gas geven en beginnen ze niet direct te aan te manen om wat trager en wat rustiger te zijn :D
Dan wil ik dat wel een doen... :gas: |
school :(
|
voor ne Yaris doe ik de moeite ni zé, t is ni dat da zo geweldig is
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
airco |
Quote:
|
Op mij kan je alvast rekenen, daar haal ik mijn neus niet voor op!
|
Quote:
|
Wil het verschil tussen zo'n Fun Cup en een Yaris wel eens weten dus heb me ook ingeschreven ;)
(tien minuten later) Nog iemand die geďnteresseerd is hier, ik heb dus twee verschillende inschrijvingen gedaan :rolleyes: Philippe, is het goed als ik deze beide met één overschrijving regel met als vermelding RACING DAY, BESTELLING NR XXXX en YYYY? |
16 is te jong zekers :( enk hem school :( moet je een rijbewijs hebben daarvoor? :D
|
Ik heb me ingeschreven voor de race experience,en ik ga er uiteraard niet naartoe denkende dat ik Schumacher ben,gewoon voor hetgeen ik eruit kan leren,en als ik mijn rondetijd wat kan aanscherpen iedere ronde ben ik al ferm gelukkig.
|
Ik zou komen als t nie was da ik het dan enorm druk heb, vlak voor ons seminarie. Echt wel erg, juist in de periode da onze groep zijn werk voor t seminarie moet doen. :frusty::frusty::frusty::frusty:
|
Ik ga tot eind januari wachten voor mij in te schrijven voor de "Speed Experience", dan ken ik mijn nieuw uurrooster. Een dagje les kan ik wel eens missen, maar tp's gaat wat moelijker zijn...
Hoopelijk zijn er dan nog plaatsen vrij. Vincent |
Mijn storting is alvast gebeurd :gas:
|
Quote:
|
http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif Bedankt, ik heb mijn stortingsbewijs al in handen :cool:
|
is daar nu een rijbewijs voor nodig of ne minimumleeftijd?
|
Minimum 16 jaar als je zelf wil rijden veronderstel ik of zijn de regels daarover gewijzigd?
|
ben 16 , ma alse nog nooit me ne otto gerede hebt op de baan (mag trouwens bij mijn weten nie) hoe kunde dan rijden? ik bedoel mar...
|
'k zie da ook wel zitten, 'k ga just nog ff wachten ('k zijn al zo weinig thuis, der moet nog gewerkt worden ook naar 't schijnt ;) )
|
Klinkt wel leuk, misschien dat ik ook wel meedoe.
|
Quote:
Allemaal op voorwaarde dat je van je zestien al mag rijden op het circuit naturlijk maar bij mijn weten was dat vroeger toch zo dus waarom nu niet. Ik kan me ook hier natuurlijk weer vergissen dus ik wacht op advies van één van de regelmatige "circuitpiloten" :p |
Ik heb leren rijden op een akker met een wrak toen ik 13 was... Gewoon naar alle garages geweest met de vraag of ze geen auto hadden voor 5000 fr. Zo hebben we nog een Lada 1207, een Fiat 127 en een Toyota Corolla gehad met enkele maten.
|
Quote:
Ik zou onze versnellingsbakskes heel willen houden :no: |
Quote:
Alle vier kapot gereden op akkers en in het veld, had ie toen geweten dat daar nu zoveel geld word voor gegeven... ach ja, twas een hobby zeker hé |
Quote:
|
komaan ik heb meegereden met ne Lambo, dan is ne yaris echt wel traag - ik wil daar ni minachtend over doen, maar je kan bezwaarlijk zeggen dat dit een echte race-wagen pur sang is. Voor de x-prience is het anders wel tof zoals andere hier zeggen.
Wat is de top van yaris trouwens op zolder? |
Als je een race fan "pur sang" bent , dan neemde elke kans om met eender welke wagen te kunnen rijden ze , ale vind ik toch , en de yaris is een perfecte auto om mee te leren racen , ge zijt toch ook eerst beginnen staan en e beetje wandelen , of zijde drekt beginnen spurten?
|
Quote:
|
Quote:
|
ja komaan dan is wandelen ook een vorm van hardlopen é :)
|
ik zou daar toch niet minachtend over doen over zo een yariske, die auto's draaien daar toch rond de 2'00" wat voor een wagen met 1300cc wel snel is. Ik heb eens kunnen meerijden met een porsche op zolder en ook eens met een clio en ik vond de clio 10 keer spectaculairder dan de porsche, niet de cilinderinhoud alleen telt. Zeker niet op zolder :)
|
Heeft JP een rijbewijs? Anders is het maar een nutteloze discussie. Als JP enkel kan meerijden met de yaris en niet zelf achter het stuur kan zou ik het idd na met een Porsche te hebben meegereden ook niet de moeite vinden om dan nog eens Zolder te bezien vanuit een Yaris, heeft ie echter wel een rijbewijs is het te gek dat ie meerijden gaat vergelijken met zelf rijden.
|
*mod*
Vanaf nu enkel nog posts die gerelateerd zijn aan de Autosport.be racing experience day. We willen niet dat een zinvol topic de vernieling in geholpen wordt door een dovemans-discussie. airco |
Wat is de uiterste datum om in te schrijven? Ik ben op zich wel geďnteresseerd, ware het niet dat ik wel rekening moet houden met enkele belangrijke school-activiteiten waarover ik pas half januari uitsluitsel heb.
airco |
Quote:
Ik denk wel dat er nog zeker tot eind januari plaatsen beschikbaar zullen zijn, maar dat is uiteraard geen garantie. |
ok thank you
ik laat iets weten zo snel ik mijn uren voor het 2e semester heb |
All times are GMT +2. The time now is 14:15. |