De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 2005 Round 3: Silverstone (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10617)

gwyllion 13-05-2005 11:43

FIA GT 2005 Round 3: Silverstone
 
De eerste vrije training is juist begonnen: http://www.msttiming.com/fiagt/livetiming.asp

De Aston Martins nemen onmiddelliljk al het voortouw.

Het wordt dit weekend een mooi duel tussen Aston Martin, Maserati en Corvette, denk ik.

ICEMAN 13-05-2005 12:28

Jawadde! De Chevy doet het lang niet slecht. Go GLPK - Carsport! :gas:

gwyllion 13-05-2005 13:13

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Het wordt dit weekend een mooi duel tussen Aston Martin, Maserati en Corvette, denk ik.

De 2 Aston Martins, 4 Maseratis en Corvette binnen 1 seconde. Dat wordt spannend :gas:

Bramzel 13-05-2005 14:18

Zou me niks verbazen als die MC12's nog sterker uit de hoek gaan komen dit weekend, en dat Bouchuts 550 zich ook nog vooraan meld in de qualy. De Corvette, Bouchut en 1 van de MC12's hebben echter een probleem dat de Astons en de andere MC12's niet hebben: paydrivers. Longin is de beste van het stel denk ik (Buncombe/Zlobin/Vasiliev/Fomenko) maar toch; een belemmering voor Hezemans en Kumpen (waar de anderen belemmeringen zijn voor Bouchut & Peter).

gwyllion 13-05-2005 14:24

Met hoeveel ballast rijden de Maseratis trouwens? De Aston Martins sleuren 40 kg extra mee omdat ze de eerste in FIA GT racen.

De Maserati is inderdaad vooral sterk tijdens de race. Ze kunnen een enorm snel tempo blijven rijden.

Scapa 13-05-2005 14:25

Geen Lambo nu Kox in de Aston rijdt?

gwyllion 13-05-2005 14:32

Quote:

Originally Posted by Scapa
Geen Lambo nu Kox in de Aston rijdt?

Ze gaan terug testen om de problemen van de versnellingsbak te fixen. Dit jaar is maar een beperkte deelname gepland.

gwyllion 14-05-2005 16:42

Woehoe, Aston Martin op pole en 2de DBR9 op 2 :applaus: http://www.msttiming.com/combqual.as...nd=round03.gif

Autofan 14-05-2005 16:46

Prachtig inderdaad, alleen spijtig dat die Maserati's nog altijd mogen meedoen.

Scapa 14-05-2005 16:47

Niet meer dan logisch dat Aston vooraan staat aangezien het een fabrieksteam is. Wel maar een mager veld vind ik zo...

Autofan 14-05-2005 16:55

Inderdaad een mager veld. Vorige race waren het nog net iets meer dan 30 wagens. En ook bij WTCC slechts 26 wagens, terwijl het de vorige races er altijd 30 of meer waren :(

Bugalfa 14-05-2005 22:00

't is over't watere hè... Wtcc telden vorige 2 manches ook mee voor Italiaans kampieonschap bvb. dat zijn toch 'n paar wagens en ik vermoed dat in Fia Gt voor de one-off's à la Lambo 'n verplaatsing dichterbij huis interessanter is wedden dat Reiter in Ochsersleben erbij is ?

Integra 14-05-2005 22:48

Quote:

Originally Posted by Scapa
Niet meer dan logisch dat Aston vooraan staat aangezien het een fabrieksteam is. Wel maar een mager veld vind ik zo...

Mager?
4 Maserati MC 12's, 2 Aston Martin DBR9's, 1 Lister Storm GT, 2 Ferrari 575 GTC's, 3 Ferrari 550's, een Corvette C5-R, 2 Saleen S7R's ...
Kwalitatief is het toch sterk, kwantitatief is iets anders ...

Scapa 14-05-2005 23:17

De Astons mag je eigenlijk niet tellen eh. De Lister, Saleen en 575 zijn kwalitatief toch van een veel lager niveau als de andere GT1's. Blijft er niet veel meer over eh ;)

Mark 14-05-2005 23:39

Paddocker Vandijk is ook te gast op Silverstone, hij verricht nuttig werk ;)

http://images.planetlemans.com/album...2491.sized.jpg
Nou maar hopen dat de echte tegenstanders van GLPK-Carsport vooral dit beeld gaan zien morgen ;)

http://images.planetlemans.com/album...2126.sized.jpg
Damn, this looks good ;)

Meer lekkers op: www.planetlemans.com

Integra 15-05-2005 07:03

Quote:

Originally Posted by Scapa
De Astons mag je eigenlijk niet tellen eh. De Lister, Saleen en 575 zijn kwalitatief toch van een veel lager niveau als de andere GT1's. Blijft er niet veel meer over eh ;)

Saleens van lager niveau? Spoiler vanachter gehalveerd ja, zal wel zijn dat ze vanachter rijden ...

smiley 15-05-2005 10:35

de corvette 1ste in de warmup

http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round03.gif

ICEMAN 15-05-2005 11:47

Amai, Kumpen liet zich niet doen door die Porsche van Gruppe M. Tikje gegeven & verder. Brabham/Turner op kop, een gat van 2 sec. op Babini/Biagi & 3 sec. op Longin/Kumpen/Hezemans.

Bart.Vandecavey 15-05-2005 12:05

Ze zijn wel een beetje eenzijdig in hun beelden hé... Zit hier al een hele tijd op die Maserati's te loeren...

ICEMAN 15-05-2005 12:25

GLPK gewoon een plaats gewonne by de pitstops. Goe beizg manne! :gas:

JPMontoya 15-05-2005 12:41

Login in troubles precies na een schuiver in de pit en terug vertrokken...
Spijtig want ze waren goed onderweg

en terug in de pit...

gwyllion 15-05-2005 13:27

Wat is er met de Corvette gebeurd? Ik begin nu net te kijken en Aston Martin heeft de dubbel beet.

FIRE 15-05-2005 14:07

De Corvette is uitgevallen: http://www.the-paddock.net/index.php...d=87&Itemid=33

strepper 15-05-2005 14:53

Longin wederom gespint, meer uitleg geef ik niet.
:applaus:

Mark 15-05-2005 15:08

Quote:

Originally Posted by strepper
Longin wederom gespint, meer uitleg geef ik niet.
:applaus:

Op dergelijke onzin berichten met een dergelijke smilie zitten we hier niet te wachten. Niet gepast!

fish88 15-05-2005 15:22

ik weet niet wat er is gebuerd maar ik denk dat ze beter alleen mike hezemans en anthony kumpen kunnen laten rijden... maar geld speelt jamer genoeg nog een belangrijke rol. en geweldig van peter kox dat hij de race heeft gewonne

ICEMAN 15-05-2005 15:41

Lees eerst eens wat de oorzaak was van de spin & reageer dan pas. Zij die het beter kunnen, gelieve zich te wenden tot GLPK-Carsport.

AlainH 15-05-2005 15:55

Quote:

Originally Posted by fish88
ik weet niet wat er is gebuerd maar ik denk dat ze beter alleen mike hezemans en anthony kumpen kunnen laten rijden... maar geld speelt jamer genoeg nog een belangrijke rol. en geweldig van peter kox dat hij de race heeft gewonne

Enkele mensen denken hier blijkbaar dat Bert Longin een simpele betalende gentleman-driver is :confused: :no:

gwyllion 15-05-2005 18:56

Quote:

Originally Posted by AlainH
Enkele mensen denken hier blijkbaar dat Bert Longin een simpele betalende gentleman-driver is :confused: :no:

En enkele mensen weten hier blijkbaar niet wat een defecte hoofdremcilinder voor gevolgen heeft :no:

fish88 15-05-2005 19:33

srry dat had ik nog niet gelezen toen ik die reactie gaf

strepper 15-05-2005 19:53

ik blijf bij mijn standpunt en ja ik weet zeer zeker hoe een racewagen in elkaar steekt. het valt me alleen op dat Bert de laatste 2 wedstrijden wel enkele stuurfouten heeft gemaakt.

Mark 15-05-2005 20:22

Quote:

Originally Posted by strepper
ja ik weet zeer zeker hoe een racewagen in elkaar steekt.

Heb je dan aantoonbare ervaring in het sleutelen aan racewagens?

Quote:

Bert Longin: “ Onze Pirelli’s werkten perfect tijdens de wedstrijd. En dan, plots, had ik geen remmen meer. Ik schakelde terug en probeerde zo te remmen om de auto zo goed als mogelijk aan de kant te kunnen zetten. Ik raakte gelukkig niets. Ik begaf me terug op de piste en bereikte de pits waar het team werkte aan het remsysteem. Ik ben nog eens gestart, maar de problemen waren niet opgelost. Ik heb dan onmiddellijk terug de pits opgezocht waar de mecaniciens vaststelden dat de hoofdremcilinder het had begeven. Er was geen olie meer in, en in dat geval is er ook geen druk meer op het pedaal. De opgave was onvermijdelijk.''

press release GLPK Carsport

B.V.S. 15-05-2005 20:33

Quote:

Originally Posted by strepper
ik blijf bij mijn standpunt en ja ik weet zeer zeker hoe een racewagen in elkaar steekt. het valt me alleen op dat Bert de laatste 2 wedstrijden wel enkele stuurfouten heeft gemaakt.

Man man... Longin kan dat niveau makkelijk aan, wat een onzin vertelt gij

ICEMAN 15-05-2005 20:50

Quote:

Originally Posted by strepper
het valt me alleen op dat Bert de laatste 2 wedstrijden wel enkele stuurfouten heeft gemaakt.

Tiens, sinds wanneer word het rondtikken door een andere deelnemer beschouwd als een stuurfout? Heb ik dan iets gemist?

Kunde gy het dan zoveel beter?

Thomaske 15-05-2005 21:28

Het is algemeen bekend dat Bert Longin niet de snelste piloot is van het FIA GT peloton maar wel iemand die heel regelmatige tijden rijdt. Daarbuiten ligt hij heel goed in het GLPK - Carsport team en ook met andere teams kan hij het heel goed vinden. Zo'n piloten zijn er juist nodig.

De onzin die hier wordt geschreven dat Bert in de fout gaat door stuurfouten wil ik nog eens niet lezen omdat ik dan misschien dingen ga schrijven die hier niet geschreven moeten worden. En zoals ICEMAN al aanhaalt is het rondgaan door het aantikken van een andere wagen zeker GEEN fout van Bert Longin.

Ook wil ik langst deze weg de jongens van GLPK Carsport feliciteren voor wat ze dit weekend weer gepresteerd hebben. Ze hebben dan wel de race niet uitgereden maar ze hebben wel weer laten zien dat er rekening moet gehouden worden met hen.

Mvg

strepper 15-05-2005 22:02

GLPK HEEFT GESPROKEN DUS mondeke toe :applaus:

Mark 15-05-2005 22:25

Quote:

Originally Posted by strepper
GLPK HEEFT GESPROKEN DUS mondeke toe :applaus:

Helemaal niet. Het is vrij simpel, jij doet uitspraken over een bepaalde persoon die je op geen enkele wijze kunt of wilt onderbouwen. Dan is het niet meer dan logisch dat mensen jouw mening in twijfel trekken............en tercht naar blijkt ;) Je geeft overigens ook geen antwoord op de vragen die men aan jouw adres stelt. Een en ander laat geen goed beeld achter over jouw post-gedrag bij de moderators en administrators van dit forum. Nog meer van dergelijke ongefundeerde uitspraken en een plaats op het strafbankje is voor de heer Strepper gereserveerd ;)

Neemt niet weg dat er in de press release van GLPK Carsport een quote van Hezemans staat die te denken geeft:

Quote:

Mike Hezemans die de wagen niet heeft kunnen besturen tijdens de wedstrijd. “ De tijden waren zeer goed en de Corvette C5-R was uitstekend tijdens de wedstrijd waarin velen sukkelden met het vinden van grip. Helaas, de wagen is niet nieuw. En het is onmogelijk om te weten hoeveel wedstrijden bepaalde stukken reeds hebben meegemaakt. Na onze opgave hebben we overlegd met de mensen van het team en hebben we besloten dat we de wagen volledig gaan reviseren voor de volgende wedstrijd. Alle stukken worden vernieuwd. We willen geen risico meer nemen."

press release GLPK Carpsort
Een vorm van Hollandse zuinigheid? ;) Met een dergelijke instelling neem je wel heel wat risico's....... De kosten van het vervangen van onderdelen heb je sowieso aan je broek hangen. Is het dan niet beter om dit voor aanvang het seizoen te doen i.p.v. tijdens? Er was misschien te weinig tijd voor deze werkzaamheden voor de 1ste wedstrijd............was het dan niet beter geweest om de 1ste wedstrijd over te slaan? Dan hadden ze nu tweemaal de streep gehaald i.p.v. één keer, dat is een verbetering van 100% ;) Uiteraard ik heb makkelijk praten achteraf.........

fish88 16-05-2005 01:21

waarom hollandse zuinigheid het is ook nog steeds een half belgs team...

Yannick R 16-05-2005 14:24

Quote:

Originally Posted by fish88
waarom hollandse zuinigheid het is ook nog steeds een half belgs team...

Das gewoon een uitdrukking dat nen Hollander gierig is.
Daarvoor moet het er nog niet grijs vol zitten met Hollanders (al een geluk :p).

ICEMAN 16-05-2005 22:43

Quote:

Originally Posted by Mark
Dan hadden ze nu tweemaal de streep gehaald i.p.v. één keer, dat is een verbetering van 100% ;) Uiteraard ik heb makkelijk praten achteraf.........

Maar voor hetzelfde geld wonnen ze race 1. Tis maar hoe dat ge het bekijkt hé Mark. ;)


All times are GMT +2. The time now is 17:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.