![]() |
TOCA / DTM Race Driver 3
|
Ziet er al netjes uit :eek:
En zo'n clio-cupke zie ik wel zitten :D Hopelijk brengen ze hem ook meteen uit voor de PS2 deze keer! edit: blijkbaar dus wel: komt uit voor PS2, XBox en PC. edit: het artikeltje op de site van codemasters ziet er wel veelbelovend uit. Er zijn weer heel veel kampioenschappen in de game vertegenwoordigd, maar de opbouw in de carriere mode ziet er realistischer uit, je moet precies je doel selecteren: bv rally, GT of open-wheel, ... Als ge bijvoorbeeld open-wheel kiest, start ja in de karting :eek: om zo via verschillende klasses uit te komen in een Williams BMW F1. En als dan dat schademodel ook nog zo realistisch is als ze zelf beweren, wordt dit weer een must-have game :D |
Leuke plaatjes en toffe schade, maar die car models...... :frusty:
Maar hopen dat dit de PS modellen zijn, erug weinig detail. |
ook op dtm.de staat er een artikeltje...
http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2470 wel mooi als ze de 2005 dtm wagens er in gaan zette.. maar hopen dat in dit spel de jahreswagens echte jahreswagens worden... moet wel cool worde een -vectra 2005 -c 2004 -c 2005 -a4 2004 -a4 2005 -en de mg natuurlijk (bijna vergete :p ) te hope zette ze er dit keer terug btcc in dat was het enigste miste ik aan dtm 2 en ook de british gt zit er nog in ... wauw ik kan nu al nie meer wachte... |
Quote:
|
Quote:
|
zou het niet weten. zeg het eens?
|
DTM Race Driver 3
Codemasters nieuwsbrief in de mailbus gekregen,op het einde van het jaar zou het derde deel uitgebracht worden :)
Q: Welke echte kampioenschappen zitten in de nieuwe game? A: DTM (2005 seizoen), V8 Supercars en HPDC Development series, British GT kampioenschap (beide klassen), Formula Palmer Audi. Dit is geen complete lijst, binnenkort hoor je meer. Q: Zal het totale aantal tracks toenemen in DTM Race Driver 3? A: Het aantal tracks is toegenomen van ongeveer 50 in DTM Race Driver 2 tot 100 gelicenseerde circuits in DTM Race Driver 3. Q: Wanneer zijn de eerste screenshots van V8/DTM wagens beschikbaar? A: V8 en DTM screenshots zijn de laatste die beschikbaar zullen komen. Omdat we de 2005 content in DTM Race Driver 3 opnemen, betekent dit dat de DTM/V8 content naar het einde van het ontwikkelschema verplaatst is. Q: DTM2 Online play had last van valsspelers die bochten afsneden , botsten en nog meer. Is dit opgelost? A: Dit is 100% opgelost, meer info hierover krijg je de komende maanden. Q: Kun je een speler uit een sessie verbannen als je ze eenmaal verwijderd hebt uit een race? Op dit moment, kunnen mensen nadat ze eruit geknikkerd zijn gewoon weer terugkomen&. A: Ja, we zullen het voor alle platforms implementeren dat je mensen permanent de toegang kunt ontzeggen. Q: Is het circuit Zandvoort weer van de partij? A: Ja, ook in de nieuwe game zul je het Nederlandse circuitpark weer tegenkomen. Q: Zijn er ook veiligheidswagens (safety cars) in de game? A: Nee, dit zou namelijk betekenen dat we minder competitie wagens in de game hebben. We zullen hiervoor moeten wachten op de volgende generatie consoles om dit te kunnen doen. Q: Is het mogelijk om multiplayer races te volgen ook als we zelf niet aan het racen zijn? A: Ja, we hebben een online toeschouwers mode toegevoegd, zodat mensen alles kunnen volgen terwijl ze aan het wachten zijn om zelf ook aan een race deel te nemen. We zijn aan het bekijken om onboard camera's te hebben voor onze replay mode. Q: Wanneer verschijnt de demo? A: Deze winter, zoals tot dusver bekend. Q: Wanneer wordt de game gereleased? A: Zoals tot dusver bekend, deze winter. Bron: www.codemasters.com |
|
Graphics kunnen toch nog wat beter denk, en dat schademodel bij die botsing ziet er nu ook niet zo realistisch uit als ze hebben liggen beweren?
Maar ik merk al wel enkele toffe wagens op zoals de TVR bijvoorbeeld, en zie ik in "Image 6" de voorkant van een Ultima? edit: op de site van Codemasters staat er ook een kort geluidsfragmentje, waar er een wagen optrekt, en het is 'onboard' opgenomen. Dat klinkt wel netjes precies! |
idd, ik zie daar ook een Ultima snuit. Spel is zo te zien ook gebasseerd grotendeels op het Brits GT kampioenschap.
Greetzz.. Corvetteboy |
hm die british gt is precies van vorig jaar.. dan zulle de monaro en de vx220 er ook wel bij zitten.. :worship: !!
|
Ik vind dat het spel er niet slecht uitziet. Nu ja, ik speel geen "moderne" racegames, dus ik kan niet beoordelen of de graphics er goed of slecht uitzien. Ik heb DTM 2 wel gespeeld, maar dan vond ik toch dat GPL nog beter is qua graphics (ookal is dat spel enkele jaren ouder).
Wat het schademodel betreft wil men blijkbaar zo spectaculair mogelijke botsingen tonen en zoveel mogelijk stukken eraf zien vliegen. Zolang het in een game gebeurt, vind ik het nog niet zo erg, maar als gamers met opzet proberen te crashen om de mooiste crash-screenshots te kunnen maken, dan is de pret er eigenlijk af. |
Het spel ziet er mooi , ok de graphics kunne beter maar het spel is belange nog niet af dus voorlopig is dat moeilijk te beoordelen.En als het waar is dat er 100tracks zullen zijn is het spektakel voor mij compleet, ook het aantal kampioenschappen is vrij impressionant.Ik denk niet dat deze game te misse is!
|
|
ziet er goed uit !!!
|
Dat wel.
Maar het rijden is te veel arcade :( |
Quote:
Ik ben de ontwikeling van dit spel nu niet echt aan't volgen (ben nog volop bezig met GT4 en Forza :D ), maar van wat ik tot nu al gezien leid ik af dat er nog een game in mijn collectie gaat komen. Vooral de Pontiac in de eerste reeks screens :cool: spreekt me wel aan. Die monoposto zeepkisten zijn (in games!) minder mijn ding. Kleine update: daarnet wat meer shots bekeken op codemasters.com http://www.codemasters.nl/games/uplo...3_lancia02.jpg http://www.codemasters.nl/games/uplo...es/s_shot2.jpg http://www.codemasters.nl/games/uplo...ntis_shot3.jpg http://www.codemasters.nl/games/uplo..._49_single.jpg bron: Codemasters.com Nu ik die Lotus zie, vergeet mijn opmerking over monoposto's! :p Ik ben vooral blij met die Lancia Beta Monte Carlo! Nooit durven hopen dat die ooit in een game gestopt zou worden. :applaus: Wisten jullie dat W. Rohrl en een zekere G. Villeneuve zo'n wagen gedeeld hebben in de vroegere Giro d'Italia? Villeneuve kon met die bak niet overweg, en is daarom halfwege de rally het afgebolt. Een serieus zieke Lancia bleef achter! :mad: |
Quote:
|
ekstrom in iedergeval wel al... de gelukzak !!
http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=f...084.jpg&id=137 |
Quote:
als we op de vorige spellen in de reeks kunnen afgaan, heeft hij gelijk |
|
Er zijn nu ook enkele crash-screenshots vrijgegen, zodat ge het nieuwe schademodel kunt bewonderen.
Te downloaden op de site van Codemasters ... Met filmkes mogen ze van mij ook wel eens afkomen :) |
kdenk wel dat het een coole game ga zijn :)
vooral die clio is wel sjiek !! |
ik denk dat de stm's er heel sjiek gaan uitzien... vooral als ze realistische schade hebbe !!
|
Ik kijk er ook wel naar uit. Forza begint nu toch stilaan een beetje te vervelen.
Ik vraag me alleen af of die Lancia Beta en BMW M1 de enigste groep 5's gaan zijn. Een leuke 935 (Martini kleuren?) zou ook welkom zijn, maar die stijfkoppen van Porsche zullen waarschijnlijk de rechten weer niet willen afgeven. :mad: Dat is't leuke van Forza, daar zit Porsche wel in! (Maar geen 935... :( ) |
wat DTM beelden
HHF http://www.autosport-forum.nl/files/...een014_216.jpg bij paffett aan boord ....er is blijkbaar ook een 21ste rijder :D http://www.autosport-forum.nl/files/...een003_451.jpg ekstrom is dus in dtm 3 blijkbaar niet dtm kampioen 2004 geworde :eek: http://www.autosport-forum.nl/files/...een015_159.jpg eigelijk vind ik de beelden er maar zwak uit zien... maar het eind reultaat zal wel heel mooi zijn vermoed ik.. |
er is nu ook een filmpje te downloaden op de codemasters website... het ziet er wel goed uit moet ik zegge :cool:
|
Is misschien al gevraagd, maar iemand een idee wanneer dit uitkomt? En op welk platform (PC, PS2, Xbox, ...)? En zijn er online mogelijkheden? Misschien ideetje om dan eens een online-wedstrijd je te organiseren...
|
http://www.codemasters.nl/press/?sho...0ba1f32c6a143d
de "eerste demo" is uit, en hij is blijkbaar populair, want al mijn vaste download-servers zijn overbevolkt. ik ben zelfs nog ni kunnen beginnen met downloaden... "eerste" impliceert volgens mij ook dat er minstens een 2de komt... |
Quote:
|
maar met welke auto dan ??
|
tja... een extra wagen zeker? ik heb het spel zelf nog niet gespeeld he, weet ook niet hoe het ineen zit :p
de demo is trouwens met de (lelijke) Honda Civic op Donington... en van het schademodel op de screenshots blijft in het spel niet veel meer over (en ja, ik speel met alles op maximum) |
Spel wil ni spelen. Mist en dll file en wil die niet installeren.
|
ik heb hem ook gedownload en geinstaleert zelfs en nog gaat em nie...
|
Release date aangekondigt : 23 februari 2006
|
Quote:
|
hier zijn alle circuits van in het spel !!
Australia # Mount Panorama V8 circuit (Bathurst) # Barbagallo Long, V8 and Short circuits # Eastern Creek Grand Prix, V8, Short and Southern Loops circuits # Queensland Grand Prix circuit # Oran Park Grand Prix, South and North circuits # Sandown Park V8 circuit # Gold Coast Indy 300 Grand Prix circuit # Symmons Plains Raceway V8 circuit # Philip Island Grand Prix circuit # Hidden Valley Raceway # Adelaide Street circuit Bahrain # Bahrain Grand Prix, Internal, and External circuits Belgium # Spa-Francorchamps Grand Prix circuit:gas: China # Shanghai Grand Prix Circuit Czech Republic # Brunn - Brno Grand Prix Circuit Germany # Hockenheim Grand Prix, National and Short circuits # Lausitzring EuroSpeedway Grand Prix circuit # Norisring Grand Prix circuit # Nurburgring Short circuit # Motopark Oschersleben Grand Prix, 'B' and 'C' circuits Ireland # Mondello Park International, National and Short circuits Netherlands # Zandvoort Grand Prix, National, Club and Oostelijk circuits New Zealand # Pukekohe Park Raceway Turkey # Istanbul Park Circuit UK # Donington Park Grand Prix and National circuits # Oulton Park International, Island and Foster circuits # Silverstone Grand Prix, International, National, and South circuits # Brands Hatch Grand Prix and Short Indy circuits, plus Rally Cross track # Bedford Autodrome GT, North, East, South and West circuits # Snetterton # Castle Coombe USA # Indianapolis Motor Speedway Oval # Nashville Super Speedway # Dover International Raceway # Gateway International Raceway # Gateway International Raceway Road course # Laguna Seca Grand Prix circuit Plus: Original circuits designed exclusively for the game: # 3 UK Rally courses # 3 International Rallycross courses # 2 Go Kart circuits # 5 National Dirt Raceway circuits (nu nog een carlist... ) |
Wel jammer dat Zolder er niet inzit, had ook wel in de game gepast vind ik.
En ook snap ik dan niet waarom ze vd Nurburgring het GP Circuit er niet hebben inzitten. Voor andere circuits hebben ze er soms dan wel 4 versies inzitten :s Toch ook wel opmerkelijk dat er geen enkel Italiaans circuit inzit. En van de Japanse mochten er natuurlijk ook wel enkele in. Maar we gaan maar niet te hard klagen he, 't is toch wel een mooi gevariëerde tracklist. Over Laguna Seca ben ik dan weer héél tevreden :) edit: op de site van Codemasters staan er ondertussen ook weer wat nieuwe screenshots. Dit gaat echt weer een supergame worden! |
op de site van codemasters is er een filmpje van Spa te downloaden, en ik vrees dat ge uw laatste zin zult mogen schrappen, Interceptor.
toch als ge een beetje juistheid in de circuits wilt... verschillende bochten zijn gewoon fout op alle gebied (er zit zelfs een dipje in Les Combes). voor hetzelfde geld maken ze van de Corkscrew een vlakke bocht... |
All times are GMT +2. The time now is 00:53. |