De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Racing Festival @ Spa 24-25-26/9/2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9070)

Scapa 28-09-2004 19:32

Quote:

Originally posted by ICEMAN
@ Scapa: Waren intermediates wel een goede keuze? De baan lag er toch redelijk droog by vond ik zo.
We wilden geen risico's nemen (we zetten alles op het kampioenschap) en daarom het zekere voor het onzekere gepakt en intermediates gelegd. Daar hadden we zeker een uur mee kunnen rijden (de baan is nog een hele tijd serieus vochtig gebleven) en dan moest het nodig zijn gaan voor slicks. Jammer genoeg dacht de band rechtsachter er anders over...

Bart.Vandecavey 28-09-2004 20:15

Op de 31 was er dus een probleem met de benzinedruk...

ICEMAN 28-09-2004 20:30

Quote:

Originally posted by Scapa
We wilden geen risico's nemen (we zetten alles op het kampioenschap) en daarom het zekere voor het onzekere gepakt en intermediates gelegd. Daar hadden we zeker een uur mee kunnen rijden (de baan is nog een hele tijd serieus vochtig gebleven) en dan moest het nodig zijn gaan voor slicks. Jammer genoeg dacht de band rechtsachter er anders over...
Dat is wel waar. Beter geen risico's nemen als je voor het kampioenschap gaat. Maar voortaan wel geen banden meer laten rollen door de pitstraat e. :D ;)

Scapa 28-09-2004 20:33

Quote:

Dat is wel waar. Beter geen risico's nemen als je voor het kampioenschap gaat. Maar voortaan wel geen banden meer laten rollen door de pitstraat e. :D ;)
Huh? Wanneer?

ICEMAN 28-09-2004 20:37

Quote:

Huh? Wanneer?
Uwe eerste pitstop (die van Stevens). Toen rolde de linker voorband naar de andere kant van de pitstraat.

Scapa 28-09-2004 21:02

Quote:

Uwe eerste pitstop (die van Stevens). Toen rolde de linker voorband naar de andere kant van de pitstraat.
Serieus? :D

Dieje Roel toch eh :p Ik vreesde al dat het de rechtsvoor was :D Hij was wel sneller als mij deze keer :o

ICEMAN 28-09-2004 21:08

Quote:

Serieus? :D

Dieje Roel toch eh :p Ik vreesde al dat het de rechtsvoor was :D Hij was wel sneller als mij deze keer :o

Dan moet ge wat rapper zijn e Stijn. :D

Brecht 28-09-2004 21:40

Wat was eigenlijk de reden dat Kuismanen 2 keer een Stop&go gekregen heeft ?

Greetzz.. Corvetteboy

ICEMAN 28-09-2004 22:48

Geen id. By de eerste stop & go bleef hy wel heel lang staan.

Thomaske 29-09-2004 07:09

De Engelse Viper i sniet aan de start gekomen door motorische problemen

Bart.Vandecavey 29-09-2004 09:14

Quote:

Originally posted by corvetteboy
Wat was eigenlijk de reden dat Kuismanen 2 keer een Stop&go gekregen heeft ?

Greetzz.. Corvetteboy

Omdat hij weer te rap door de pits reed bij zijn eerste stop&go (gehoord op de circuitradio)

Scapa 29-09-2004 11:35

De Mazda RX7 kwam ook niet aan de start omdat de motor stuk ging.

Het regende zondag precies stop & go's. Ook Hart kreeg er één aan de broek. Reed voorbij de stop & go area maar mocht toch daar z'n straf uitzitten eerst. Nadien moest hij toch nog eens binnenkomen om de stop & go op de reglementaire plaats te laten plaatshebben.

ICEMAN 29-09-2004 12:15

Quote:

Het regende zondag precies stop & go's. Ook Hart kreeg er één aan de broek. Reed voorbij de stop & go area maar mocht toch daar z'n straf uitzitten eerst. Nadien moest hij toch nog eens binnenkomen om de stop & go op de reglementaire plaats te laten plaatshebben.
Die stop & go was correct. Het was niet de fout van Hart maar van de mensen die aan de stop & go area stonden. Guino kon er niet mee lachen. Heb het gesprekje gevolgd tussen Jean-Marie & Guino aan de muur na het incident.

Mark 29-09-2004 20:49

Quote:

Originally posted by Marshal

Wat me zeer meegevallen is, is de prestatie die de Engelse Corvette heeft laten zien......een zesde plaats :eek: Die gasten hebben heel wat snelheid gevonden in het afgelopen jaar. Tijdens de 1000 km van Spa in 2003 waren ze nou niet bepaald snel te noemen.........laat maar komen naar de Masters op Zolder ;)

Deze opmerking blijkt niet helemaal juist te zijn. De Xero Corvette van 2004 is een ander chassis dan in 2003. De wagen van 2003 rijdt nu voor Embassy in het Brits GT kampioenschap.

The Interceptor 30-09-2004 14:55

Via www.pitstoptv.be is er nu een video te bekijken over de crash van de Marcos. Euser beweert dat het chassis er nog goed uitziet :eek: en hoopt er al dit weekend weer mee te racen :rolleyes:

All times are GMT +2. The time now is 22:05.