![]() |
Gratis paddock! De vlugge lezers hier op het forum hebben via de organisator van de DSC een duo VIP ticket kunnen bemachtigen. Ik was er daar eentje van.
Wat de Corvette betreft. Ondanks het feit dat ik dit jaar de akkers verlaten heb en me meer dan eens op het circuit bevond, beschouw ik me zelf nog altijd als een Belcar leek. :D Dit gezegd zijnde, na de wissel en SC stonden we aan La Source, je kon duidelijk zien dat Lamot nog naar een ritme zocht in de eerste ronden. Trok niet snoeihard door - had misschien instricuties dienaangaande? - schakelde vroeger op enz. Maar eens de 2 Vipers er voorbij waren, niet moeilijk ze zaten er vlak achter en konden hem zo opeten, kon ie toch wel redelijk goed mee. Heb geen enkele tijden gezien en de verschillen zelf niet opgemeten, maar je kon toch met het blote oog zien dat de verschillen vanaf dan, klein waren. Zonder SC hadden ze het denkelijk wel gered. ;) |
Quote:
Uit de press-release van de Belcar snap ik een dingetje niet, het heeft betrekking op PSI. Kan PSI pressman Joost wellicht hier een antwoord op geven? Quote:
Gaat die nieuwe Biturbo voor Vosse/Bouvy nog door? Of is het nieuwe RSR-concept met turbo de nieuwe wagen voor dit duo? Wel mooi om te zien dat het produkt "PSI Bi-turbo" goed in de markt ligt, van die ene wagen in het FIA GT 2001 naar wagens in Frankrijk, Engeland en België. |
Nog iets wat dit weekend opmerkelijk was. Zoals we allemaal weten is tabaksreclame verboden. Dit weekend zagen we echter zowel in Belcar als in DSC reclame voor een coffeeshop in Amsterdam. Weet niet of dat allemaal wettelijk is maar vind het toch bedenkelijk...
C U |
Coffeeshop is ne winkel he Pascal. En as far as i know is wiet geen tabak :-)
|
Quote:
C U |
Quote:
Voor de volgende keer: kijk ff of een tunneltje na de busstop (t.o.v. pits) open is. Daar is namelijk geen controle... |
Mja, ivm die coffeeshop sponsoring.
In deze tijden meer dan in andere is iedere input welkom. what about yabyum? :-) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
De wagen waar Vosse en Bouvy normalerwijze mee uitkomen, werd in Frankrijk ingezet. In het kader van 2005 kocht PSI een nieuwe wagen, de RSR die verder ontwikkeld zal worden.
SRT koos niet voor Belcar ipv FFSA, de twee uitstappen naar Frankrijk, Dijon en Albi, kwamen bovenop het programma maar het team heeft nooit de intentie gehad het hele kampioenschap te betwisten. Joost |
Het was me wel het weekendje weer :) De V8 begint echt op z'n punt te komen. De overwinning van Michaël en Patrick was dan ook meer als verdiend. Dit is voor ons en voor hen een leerjaar waarin we al wat tegenslag gehad hebben dus dit doet dubbel deugd. De 4de plaats in TB van Arvid en Rudy lijkt op het eerste zicht een tegenvaller maar na al de problemen die we zaterdag te verwerken kregen zijn we hier toch tevreden mee. Een electronisch probleem stuurde heel onze kwalificaties in de war. Gelukkig lag het niet aan de computer anders hadden we al kunnen inpakken. Een platte band en een stop & go van 10 seconden (na het vervangen van de platte band wat te wild vertrokken) sloegen ons ver terug. Jammer, anders hadden we zeker voor de overwinning meegestreden. Positief is wel dat we onze leiderspositie in TB tov de Seat verder uitbouwen tot 7 punten. Nog een race te gaan...
|
Quote:
Mogelijk heeft ze jou nie gezien... achja, was €5... |
Quote:
Quote:
|
@ Scapa: Waren intermediates wel een goede keuze? De baan lag er toch redelijk droog by vond ik zo.
|
All times are GMT +2. The time now is 07:15. |