![]() |
Quote:
|
Reistips naar Brands Hatch => http://www.grandprixcities.com/lon.html
|
|
en we passen weer eens aan:
Quote:
|
Quote:
Ze zijn de Belcar naar de ... aan het helpen ! :fight: |
vind ik juist een goede beslissing !
|
Echt niet hé. Dat is net de charme van de Belcar vind ik, die 125'.
|
in plaats van 1 sprintkoers van 2 uur, nu 2 van 1 uur. :D
|
Eerst eens kijken wat het resultaat van zo een 1uurs race is voor ik er conclusies aan vastplak. Wie weet wat voor een spektakel het geeft.
|
Met spektakel heefthet niets te maken. Wel met het feit dat er dan nog weinig endurance aan is he. Kunnen we volgend jaar le mans ook beter 3 koers van 8 uur rijden. Dat zal ook meer spektakel geven.
|
Quote:
Er is nu al lang geen endurance aan. Als je weet dat een formule 1 race ook 1.5 uur duurt, en dat kun je toch moeilijk "endurance" noemen. Er is in de belcar maar 1 endurance race en dat is de 24 uren. |
Noemt ge de 4 uur koers in Spa dan ook een sprintwedstrijd? :confused:
|
natuurlijk is dat een sprintrace, soms niet gezien verleden jaar? Waarom niet? De meeste auto's die voorraan meerijden zijn gemaakt om 24 uren te rijden, dan is een 4 uur's race echt wel een lachertje. Als ze er nu een 3 uur's race zouden van maken, dan zou je eigenlijk veel meer "endurance" hebben omdat dan de pitstop's veel belangrijker worden.
|
Mogen we misschien ook eens opmerken dat we, in welke vorm dan ook, nog steeds over 7 weekends beschikken ;) Wat betreft de sprintjes van 60 minuten.......... eerst zien en dan zullen we een oordeel vormen.
|
Als ze er geen verplichte pitstop tussen zetten zullen we eindelijk is een race hebben die het publiek van het begin tot het einde kan volgen. Ook niet echt onbelangrijk.
|
All times are GMT +2. The time now is 06:37. |