![]() |
Als je een race fan "pur sang" bent , dan neemde elke kans om met eender welke wagen te kunnen rijden ze , ale vind ik toch , en de yaris is een perfecte auto om mee te leren racen , ge zijt toch ook eerst beginnen staan en e beetje wandelen , of zijde drekt beginnen spurten?
|
Quote:
|
Quote:
|
ja komaan dan is wandelen ook een vorm van hardlopen é :)
|
ik zou daar toch niet minachtend over doen over zo een yariske, die auto's draaien daar toch rond de 2'00" wat voor een wagen met 1300cc wel snel is. Ik heb eens kunnen meerijden met een porsche op zolder en ook eens met een clio en ik vond de clio 10 keer spectaculairder dan de porsche, niet de cilinderinhoud alleen telt. Zeker niet op zolder :)
|
Heeft JP een rijbewijs? Anders is het maar een nutteloze discussie. Als JP enkel kan meerijden met de yaris en niet zelf achter het stuur kan zou ik het idd na met een Porsche te hebben meegereden ook niet de moeite vinden om dan nog eens Zolder te bezien vanuit een Yaris, heeft ie echter wel een rijbewijs is het te gek dat ie meerijden gaat vergelijken met zelf rijden.
|
*mod*
Vanaf nu enkel nog posts die gerelateerd zijn aan de Autosport.be racing experience day. We willen niet dat een zinvol topic de vernieling in geholpen wordt door een dovemans-discussie. airco |
Wat is de uiterste datum om in te schrijven? Ik ben op zich wel geïnteresseerd, ware het niet dat ik wel rekening moet houden met enkele belangrijke school-activiteiten waarover ik pas half januari uitsluitsel heb.
airco |
Quote:
Ik denk wel dat er nog zeker tot eind januari plaatsen beschikbaar zullen zijn, maar dat is uiteraard geen garantie. |
ok thank you
ik laat iets weten zo snel ik mijn uren voor het 2e semester heb |
Vraagje,
Hoe zit het met de verzekering? Kwestie van als er een wiel ofzo afbreekt en we belanden in de muur. ;) |
Quote:
De schade aan de wagens is verzekerd, maar er zal een franchise van 500 euro van toepassing zijn. De kans op brokken is evenwel miniem omdat er die dag geen grote snelheidsverschillen zullen zijn tussen de verschillende wagens op het circuit. Geen Vipers dus die rond je oren zullen vliegen... Philippe |
Thanks voor de toelichting Philippe.
Worden onze rondetijden bijgehouden? Kwestie van achteraf eens hartelijk te kunnen lachen. :D :D :D |
Ik kan er in ieder geval niet bij zijn, maar ik wil toch even zeggen dat ik dit een prachtinitiatief vind.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:55. |