De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Fia GT, Round 8, Hungaroring (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14015)

Neo-242 01-10-2006 15:58

Hopelijk kan de C6R nog wat opschuiven... momenteel derde op vijftien seconden van de leider volgens MST...

Brecht 01-10-2006 16:14

Schitterend, de eerste 3 binnen de 10 seconden.
Common Anthony :applaus:

Brecht 01-10-2006 16:24

Kumpen neemt de 2de plaats over van Babini met nog 15 minuten te gaan

Neo-242 01-10-2006 16:25

Yes!! En dat op de bochtige Hungaroring waar inhalen niet meteen makkelijk is:worship:

Brecht 01-10-2006 16:38

Overwinning voor de Zakspeed Saleen.
GLPK/Carsport op een mooie 2de plaats
De BMS Aston #23 vervolledigd het podium

In GT2 overwinning voor Scuderia Ecosse #62 gevolgd door de
#58 van AF Corse en de #63 van Scuderia Ecosse.

smiley 01-10-2006 16:41

toch weer een mooie prestatie voor glpk :applaus:

Belle 01-10-2006 16:45

Ik vind het toch ook sjiek dat de #58 AF Corse ondanks hun ballast toch steeds weer podium blijven halen in GT2.

Thumbs up voor de Saleen, ze verdienden deze overwinning zeker na hun pech in de vorige races...

smiley 01-10-2006 16:48

Quote:

Originally Posted by Belle
Thumbs up voor de Saleen, ze verdienden deze overwinning zeker na hun pech in de vorige races...

bwa ze zij gewoon gewonnen omdat ze dit keer de #2 mc 12 nie zijn tegen gekomen :p

JorritVD 02-10-2006 16:51

Quote:

Originally Posted by www.racingworld.be
Er waren overal mooie gevechten te zien inclusief een schitterende prestatie van het All-Inkl.com Racing Lamborghini Murciélago team waar Peter Kox, op dat moment derde, tijdens zijn stint de twee Maserati's MC12 en een Aston Martin vooraf ging.

Laat maar weer eens zien dat Kox de echte man is voor de Lambo.

gwyllion 03-10-2006 23:45

Quote:

Originally Posted by JorritVD
Laat maar weer eens zien dat Kox de echte man is voor de Lambo.

Wie heeft al het testwerk voor Reiter Engineering gedaan? ;)

JorritVD 04-10-2006 16:22

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Wie heeft al het testwerk voor Reiter Engineering gedaan? ;)

Peter Kox, maar ik kom er even naar een paar berichtjes achter dat Bouchut de eerste stint heeft gereden en naar de derde plaats ging. Toen volgde Kox en die hield de derde plaats vast. Helaas kwam er een probleem bij de tweede en tevens laatste pitstop en ging de kans op de podiumplaats voor de Lambo sinds Valencia 2004 in rook op.
Hopen dat Kox de rest van het seizoen ook op de Lambo blijft rijden en dat er michelin bandjes er onder komen.

Integra 04-10-2006 16:33

Waarom opnieuw Michelin banden? Die gingen sneller kapot dan de dunlops.

Bramzel 04-10-2006 17:25

Michelins? Volg je het kampioenschap wel? Toevallig meegekregen hoe graag Reiter onder die Michelins uit wou komen vorig seizoen? Hij kreeg nooit de juiste banden, hij moest het altijd doen met banden ontwikkeld voor de 550, oftwel een nadere configuratie/gewichtsverdeling. Ze kwamen nooit op temperatuur, daarom rijden ze dit jaar met Dunlops. Michelin is de beste keus voor auto's met de motor voorin, maar met een middenmotor zou ik toch echt voor Pirelli gaan.

gwyllion 04-10-2006 17:27

Inderdaad, maar Michelin heeft nu wel banden voor middenmotor layout. Zie maar naar de Zakspeed Saleen. Pirelli zou ook een goede keuze zijn (met al de Maserati ervaring), maar het is gewoon een kwestie van geld of het gebrek daaraan.

JorritVD 04-10-2006 18:53

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Michelins? Volg je het kampioenschap wel? Toevallig meegekregen hoe graag Reiter onder die Michelins uit wou komen vorig seizoen? Hij kreeg nooit de juiste banden, hij moest het altijd doen met banden ontwikkeld voor de 550, oftwel een nadere configuratie/gewichtsverdeling. Ze kwamen nooit op temperatuur, daarom rijden ze dit jaar met Dunlops. Michelin is de beste keus voor auto's met de motor voorin, maar met een middenmotor zou ik toch echt voor Pirelli gaan.

Sorry dat wist ik niet. Ik volg het ongeveer sinds vorig jaar in het midden van het seizoen.

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Inderdaad, maar Michelin heeft nu wel banden voor middenmotor layout. Zie maar naar de Zakspeed Saleen. Pirelli zou ook een goede keuze zijn (met al de Maserati ervaring), maar het is gewoon een kwestie van geld of het gebrek daaraan.

Ja maar de balans van de Saleens zijn wel een stukje beter. Gewichtsverdeling bij de Lambo is 40/60.

All times are GMT +2. The time now is 13:42.