![]() |
Gaat de parade naar Spa op woensdag eigenlijk nog wel door?
Ik kan er nergens iets over vinden namelijk - alle timings beginnen pas met donderdag, en ook de persberichten op de site reppen er niet over. Of mis ik soms iets? |
De wagens komen tussen 3 en half 4 aan, en vertrekken om kwart voor 8.
De meeste wagens rijden op de weg (zoals PK), sommigen komen met trucks. (bron: Bert Longin- PK Carsport) |
Quote:
Mvg... |
Wat voor nut had dat eigelijk?
Ze kwamen dan wel met een truck, ze keerden altijd via de weg terug naar het circuit... |
Zo te zien staan er wel heel wat wagens in de F1-pit.
Gelukkig is er nu een tribune aan de overkant :) Luc Alphand Corvette is net als PK schitterend! Te denken dat er overmorgen meer dan 45 even prachtige wagens in het centrum van Spa zullen staan! See you at Spa! ;) |
De seizoensdeelnemers van FIA GT staan (voor zover mogelijk) in de F1 boxen, kwestie van toch een privilege te hebben.
|
BMS krijgt steun van Prodrive volgend weekend! De wagen krijgt dus de evoluties die te zien waren op de wagens in Le Mans...
http://www.racingworld.it/fiagt/noti...?idtitolo=3614 |
Quote:
Nee nee, één keer is goed geweest (Le-Mans 2007) ;) |
Vitaphone
Jet Alliance PeKa Carsport SRT Luc Alphand Adeventures Signa Motorsport Prospeed Carsport Holland In the endurance Pits |
Weet ni of het al gezegd is, indien zo sorry dan.
Kan ik ergens de 24h van Spa volgen? Vind het 1 van de mooiste races van het jaar maar kan ni veel vinden over eventuele uitzendingen of livestreams. mvg Volano |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dit is totaal onjuist wat je daar schrijft . Als naar de andere boxen binnenrijd doe je ook veel langer over om bij je box te geraken . Bij de F1 boxen ben je wel sneller bij je box maar duurt langer vooralleer je terug op de piste bent . Dit komt toch op hetzelfde neer ook bij de SC Probeer toch eens logisch na te denken Mvg |
All times are GMT +2. The time now is 02:03. |