De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 24 uur van Spa 2007, de aanloop (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14360)

Thomaske 20-07-2007 18:16

Quote:

Originally Posted by Dirk188 (Post 215487)
Worden er campings ingericht waar bezoekers kunnen overnachten (zoals grasvelden) of zijn er alleen de "echt" bestaande campings waar men kan overnachten zoals camping de l'eau rouge? En zijn deze campings op dit tijdstip al helemaal vol geboekt of valt dit wel mee?

Je ziet heel vaak dat mensen hun wagen op de parking tegen de Eau Rouge zetten en achter hun wagen een tent opzetten.

Mvg...

Viper GTS-R*** 20-07-2007 20:51

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 215482)
Da's een knappe line up :applaus: Wel jammer, voor het eerst sinds 2001 géén Viper GTS-R aan de start :(

Zeg dat wel :( was zo blij toen ik hoorde dat Red Racing ging deelnemen en dan nu die forfait...

Mark 20-07-2007 21:57

1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by Mark (Post 215382)
Pfffffffff

Welke concurrentie? Gillet is toch zowat de enige deelnemer in G2. Sterke woorden van Racexpress, ik hoop dat jullie je woorden kracht bij zetten in de komende dagen. Anders kan ik mijn fileermes weer eens boven halen :D

Ze hebben dus gewoon een persreutel online gezet zonder dat specifiek te vermelden. :no: Ja, dat kan ik het niet helpen dat ik racexpress voor de zoveelste keer op de korrel neem :D

Zie de persreutel in de attachement. Het blijkt dus om een gimmick te gaan die als basis heeft de actualiteit in de F1. Ik maar denken dat racexpress eindelijk eens researchstukje online had gezet ;)

Bling 20-07-2007 22:26

Nou, geen melding?

Quote:

(Gillet Vertigo Media)
http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=7731

En dat staat er al van de eerste minuut onder (onder de foto's, dus) ;)

Grig-O 22-07-2007 10:26

Lekker toch, die geruchten :)
All-Ink laat Reiter vallen en koopt de Zakspeed Saleen.
Concreet: °7: Saleen All-Ink: Bouchut- Mücke -Morbidelli of Charouz
°8: Lamborghini Reiter: Kox- Menten- Bleekemolen

Even vermelden dat reeds enkele teams zijn aangekomen in Spa: Playteam, BMS, JetAlliance.

Ook François Duval rijdt mee, meerbepaald in de Porsche van Prospeed.
Maar of ze sterk genoeg zijn voor het podium???
De nieuwe Citroën van Dudu zal in de paddock tentoongesteld worden, misschien een tip voor rally-fans.

Viper GTS-R*** 22-07-2007 16:52

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 215587)
Lekker toch, die geruchten :)
All-Ink laat Reiter vallen en koopt de Zakspeed Saleen.
Concreet: °7: Saleen All-Ink: Bouchut- Mücke -Morbidelli of Charouz
°8: Lamborghini Reiter: Kox- Menten- Bleekemolen

Bron of direct link van dat gerucht vermelden graag...?

Bling 22-07-2007 17:43

Z'n bron is Endurance-Info forum; en ik heb er ook van gehoord, lijkt iets niet goed te zijn in dat team (All Inkl vs. Reiter)...
ProjectLemans.de zegt nu dat Stippler derde rijder wordt op de #7 Lamborghini...heel raar allemaal.

Morgen/overmorgen krijgen we EINDELIJK de definitieve entry list.

jeep 23-07-2007 07:42

Wanneer is nu juist de parade in Spa centrum.

Alvast bedankt voor de info

Grig-O 23-07-2007 09:23

Als je daar iets voor drie uur bent, zal je zeker niets missen.
Normaalgezien komen de wagens het centrum binnen tussen 3 uur en half 4.
Ze blijven tot kwart voor 8. (RTL-journaal)

sledge 23-07-2007 10:09

Afzetters bij ticketnet daar zeg :fight:

Mijn broer komt mij vrijdag vragen of hij mee mag naar de 24u. Geen probleem, even naar ticketnet surfen en één ticket bestellen. Kredietkaartnummer invullen en klaar. Ola, gewone verzending €2 of aangetekend €6. Nuja, aangetekend dan maar, ben ik zeker zo kort voor het evenement.
Ik haal net de brievenbus leeg, en er zit een brief bij, aan mij gericht, zonder enige markering erop. Al vloekend dat et waarschijnlijk weer één of andere rekening zal zijn, maak ik em open, en daar valt een toegangsticket uit voor de 24u.
Huh? Was dat niet aangetekend? Even de brief tegen het licht houden, en wat zie ik? Boven mijn naam staat inderdaad aangetekend/recommande, met een mooie witte sticker erover zodat dit onleesbaar is. :frusty:

kartboyke 23-07-2007 10:49

Quote:

Originally Posted by sledge (Post 215636)
Afzetters bij ticketnet daar zeg :fight:

Mijn broer komt mij vrijdag vragen of hij mee mag naar de 24u. Geen probleem, even naar ticketnet surfen en één ticket bestellen. Kredietkaartnummer invullen en klaar. Ola, gewone verzending €2 of aangetekend €6. Nuja, aangetekend dan maar, ben ik zeker zo kort voor het evenement.
Ik haal net de brievenbus leeg, en er zit een brief bij, aan mij gericht, zonder enige markering erop. Al vloekend dat et waarschijnlijk weer één of andere rekening zal zijn, maak ik em open, en daar valt een toegangsticket uit voor de 24u.
Huh? Was dat niet aangetekend? Even de brief tegen het licht houden, en wat zie ik? Boven mijn naam staat inderdaad aangetekend/recommande, met een mooie witte sticker erover zodat dit onleesbaar is. :frusty:

Oei, ik heb ook bij ticketnet besteld, ik hou je op de hoogte hoe het bij mij verlopen is.

sledge 23-07-2007 10:57

Quote:

Originally Posted by kartboyke (Post 215638)
Oei, ik heb ook bij ticketnet besteld, ik hou je op de hoogte hoe het bij mij verlopen is.

Foto'je van de hetgeen de mensen bij de post zagen:
http://img183.imageshack.us/img183/8187/img9665yr6.jpg

Maarten 23-07-2007 12:16

ik heb ze vanmorgen bij de post opgehaald! aangetekend was bij mij aangetekend

Maarten 23-07-2007 12:20

Quote:

Originally Posted by Dirk188 (Post 215487)
Misschien een beetje off-topic maar ik ga dit jaar voor het eerst de 24u van spa bezoeken en nou heb ik een aantal vragen. Heb veel rond gezocht op internet maar ze zijn nog niet allemaal beantwoord.

Worden er campings ingericht waar bezoekers kunnen overnachten (zoals grasvelden) of zijn er alleen de "echt" bestaande campings waar men kan overnachten zoals camping de l'eau rouge? En zijn deze campings op dit tijdstip al helemaal vol geboekt of valt dit wel mee?

Kaarten bestellen heb ik online gedaan via ticketnet.be. Ik neem aan dat je het betaalbewijs moet laten zien op het circuit en dan krijg je daar je kaarten...?

Ik heb de toegangskaarten + paddock besteld. Welke tribunes zijn voor mij dan toegankelijk en is er een kaartje te vinden waarop te zien is waar deze liggen?

Alvast bedankt als jullie mijn vragen willen beantwoorden :worship:

Campings naast de bestaande zijn:
- Combes
- Bruxelles
- Stavelot?
Dit betekent wel dat er niks van voorzieningen beschikbaar is. Alleen een veld met 1 bidon water van den boer :-) Sanitair is binnen het circuit te vinden.

Mr.Dallara 23-07-2007 16:02

Ik lees net dit op italiaracing.net:

Quote:

EasyRace a Spa con Plati-Tenchini-Basso-McCormick

Sarà la pista di Spa a dare il battesimo alle gare internazionali per la EasyRace. Dopo l’esordio nel campionato italiano GT, la EasyRace si presenterà alla prova del FIA GT con una Ferrari 430 per Plati, Tenchini, Basso e McCormick. Un poker di piloti affiatati che già hanno gareggiato insieme. La EasyRace si avvarrà dell’apporto tecnico della Pirelli.
Stond nog niet op de vorige entry list, dus nog een deelnemer erbij (voor GT2?)

Het is nog enkele dagen wachten voor de meest juiste voorspellingen, maar voorlopig ziet het er naar uit dat men veel met regenbanden gaat moeten rijden komend weekend... :(

Afwachten maar en hopen op een zo droog mogelijk weekend!

All times are GMT +2. The time now is 23:22.