![]() |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Quote:
Zie de persreutel in de attachement. Het blijkt dus om een gimmick te gaan die als basis heeft de actualiteit in de F1. Ik maar denken dat racexpress eindelijk eens researchstukje online had gezet ;) |
Nou, geen melding?
Quote:
En dat staat er al van de eerste minuut onder (onder de foto's, dus) ;) |
Lekker toch, die geruchten :)
All-Ink laat Reiter vallen en koopt de Zakspeed Saleen. Concreet: °7: Saleen All-Ink: Bouchut- Mücke -Morbidelli of Charouz °8: Lamborghini Reiter: Kox- Menten- Bleekemolen Even vermelden dat reeds enkele teams zijn aangekomen in Spa: Playteam, BMS, JetAlliance. Ook François Duval rijdt mee, meerbepaald in de Porsche van Prospeed. Maar of ze sterk genoeg zijn voor het podium??? De nieuwe Citroën van Dudu zal in de paddock tentoongesteld worden, misschien een tip voor rally-fans. |
Quote:
|
Z'n bron is Endurance-Info forum; en ik heb er ook van gehoord, lijkt iets niet goed te zijn in dat team (All Inkl vs. Reiter)...
ProjectLemans.de zegt nu dat Stippler derde rijder wordt op de #7 Lamborghini...heel raar allemaal. Morgen/overmorgen krijgen we EINDELIJK de definitieve entry list. |
Wanneer is nu juist de parade in Spa centrum.
Alvast bedankt voor de info |
Als je daar iets voor drie uur bent, zal je zeker niets missen.
Normaalgezien komen de wagens het centrum binnen tussen 3 uur en half 4. Ze blijven tot kwart voor 8. (RTL-journaal) |
Afzetters bij ticketnet daar zeg :fight:
Mijn broer komt mij vrijdag vragen of hij mee mag naar de 24u. Geen probleem, even naar ticketnet surfen en één ticket bestellen. Kredietkaartnummer invullen en klaar. Ola, gewone verzending €2 of aangetekend €6. Nuja, aangetekend dan maar, ben ik zeker zo kort voor het evenement. Ik haal net de brievenbus leeg, en er zit een brief bij, aan mij gericht, zonder enige markering erop. Al vloekend dat et waarschijnlijk weer één of andere rekening zal zijn, maak ik em open, en daar valt een toegangsticket uit voor de 24u. Huh? Was dat niet aangetekend? Even de brief tegen het licht houden, en wat zie ik? Boven mijn naam staat inderdaad aangetekend/recommande, met een mooie witte sticker erover zodat dit onleesbaar is. :frusty: |
Quote:
Oei, ik heb ook bij ticketnet besteld, ik hou je op de hoogte hoe het bij mij verlopen is. |
Quote:
http://img183.imageshack.us/img183/8187/img9665yr6.jpg |
ik heb ze vanmorgen bij de post opgehaald! aangetekend was bij mij aangetekend
|
Quote:
- Combes - Bruxelles - Stavelot? Dit betekent wel dat er niks van voorzieningen beschikbaar is. Alleen een veld met 1 bidon water van den boer :-) Sanitair is binnen het circuit te vinden. |
Ik lees net dit op italiaracing.net:
Quote:
Het is nog enkele dagen wachten voor de meest juiste voorspellingen, maar voorlopig ziet het er naar uit dat men veel met regenbanden gaat moeten rijden komend weekend... :( Afwachten maar en hopen op een zo droog mogelijk weekend! |
All times are GMT +2. The time now is 23:22. |