![]() |
Als je even 5 kwartier de tijd neemt kan je ook eens een ander geluid dan dat van "de milieumafia" vernemen: http://video.google.com/videoplay?do...+Swindle&hl=en
|
Ah, toch maar besloten terug te komen evangeliseren ?
Volgende keer misschien je huiswerk wat beter maken. Deze 'documentaire' is van de hand van Martin Durkin. En over die man is heel wat te vinden op het WWW. Dateert trouwens al van 2000 maar blijkbaar is er niks nieuws onder de zon. Quote:
|
Quote:
Dus die meneer Durkin deugt niet? Dat zal dan wel. Of toch juist niet. Het is niet verwonderlijk dat als iemand een dergelijk filmpje in elkaar zet hij de halve wereld over zich heen krijgt, dus daar ben ik niet zo van onder de indruk. Best mogelijk dat dit verhaal, net als 'an inconvenient truth" vol zit met halve waarheden en hele leugens. Ik kan dat niet beoordelen want ik ben geen wetenschapper en zelfs al was ik het, dan nog zijn er tal van anderen die vanuit dezelfde gegevens het tegendeel denken te bewijzen. Die URL leidt naar een tekstje van een anoniem figuur die het niet met Durkin eens is. Het grootste deel gaat niet eens over deze film/docu. In tijden van oorlog is het eerste wat sneuvelt "de waarheid" en het lijkt er erg op dat dit ook hier het geval is. Vanuit beide kampen wordt er propaganda gevoerd. Zoals ik al eerder stelde, over een jaar of 10 ontdekken we wel wat er nou wel en wat nu juist niet waar van is. |
Als je even de moeite zou nemen te googlen zou je zelf zien dat die 'anonieme figuur' dan misschien wel anoniem is, hij staat zeker niet alleen.
Het is trouwens niet evident een positief bericht over Durkin te vinden. Dit komt bijvoorbeeld van de site van The Independent: Quote:
Wat mij betreft valt Durkin precies in de categorie waar ik het in mijn eerste reactie ook al over had: die van mensen die voor het juiste bedrag om het even wat bewijzen. Zoals je zelf zegt, we zullen binnen 10 jaar wel zien. Maar in afwachting neem ik liever niet het risico dan pas te realiseren dan het allemaal grotendeels klopte en er intussen niks aan gedaan te hebben. |
Inmiddels gaat McLaren 110.000 bomen planten om met haar vervuiling "quitte" te spelen. Over deze mop staat een mooie column in de autosport van Mark Hughes. Zal zijn column morgen inscannen (mag niet :no: ) maar daar is mooi in te lezen dat de grootste vervuiler binnen de F1 (nee, niet de wagens of vrachtwagens van de teams) buiten schot blijft.
|
Quote:
|
Quote:
Een stukje voor de liefhebber ;) => http://www.depaddock.eu/marshal/column%20Hughes.pdf |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:06. |