![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
4 Attachment(s)
Na de weer de nodige flauwe kul te hebben gespuid (zie vorige posts) gaan we weer de serieuze toer op: tijd voor een Major Update !
We kunnen stillekes aan beginnen denken aan afwerken na ... ... het monteren van de vloerplaten, ... het monteren van de benzineleiding, en het monteren van het rijwielgedeelte. De schrik sloeg me bijna om het hart toen bleek dat het achterste vliegwiel niet bleek te passen onder de koets. "Wat loopt er hier fout?", dacht ik koortsachtig, tot bleek dat ik de achterste partij gewoon achterstevoren aan het dryfitten was ... Goe bezig! Wat moeilijk te zien is op de foto's is dat het loopvlak van de wielen (die eigenlijk waren beslagen met een metalen band) een beetje gedrybrushed werd met gun metal. Dat geeft een ietske metaalachtig effect. Op één of andere manier komt dat niet uit de foto's. Blijft te doen: het monteren van de stoelen, voorste beschermplaat, stuur-"wiel", verlichting, en nog wat prullaria. Enjoy! |
ze is bijna klaar om er vandoor de tuffen. Kijk er al naar uit om het model eens live te bekijken. ;)
|
Echt knap:applaus:Zo hem ook graag in het echt zien:bye:
|
Quote:
|
Sjieke dinges :applaus:
|
hoe iets eenvoudig zo mooi kan zijn ......
('t zal wel een stofvreterke worden vrees ik, met al dat zwart :frusty: ) |
Niet echt mijn ding maar daarom kan ik hem niet minder bewonderen. Blijkbaar zijn de alclad problemen goed gekomen.
Meebrengen volgende keer ... ik wil dit zien! |
5 Attachment(s)
We naderen zo stilaan het einde van dit project. Ik geef jullie nog een laatste update vooraleer hij de volgende keer zal verhuizen naar de afdeling "afgewerkte producten".
Toegevoegd zijn: - de waterleidingen van en naar de radiator, - de krukasbehuizing (ik denk er wel aan om de zwengel door iets deftigers te vervangen), - de voorste beschermplaat, - stuurwiel, - en de zitbanken. Nog te doen: - verlichting, - modderplanken aan de voorkant, en that's it! Live te bezichtigen op de volgende meeting. |
5 Attachment(s)
Nog een paar om het af te leren:
|
en de plekker hij bouwde verder.
Zeer mooi tot hiertoe. Enige kleine suggestie die ik nog zou willen toevoegen is misschien nog wat dry-brushen hier en daar. De zetels een beetje, het "stuur", de tandwielen hier en daar... Weet niet, moet maar zien, 't kan ook zijn dat het op de foto niet goed zichtbaar is. ;) |
Kwaliteits bouwer aan het werk :worship:
Daar kan ik alleen maar van dromen. Succes met de laatste loodjes. Carl. |
Heb deze vannacht op een Duitste modelbouwsite zien staan. Hij werd daar oob gebouwd en de kleuren waren ook helemaal anders. Maar het verschil in bouwkunst is groot. Die Duitser kan niet aan je tippen. Nu ja, ervaring doet veel he.
Prachtig alvast, ook al zou ik zoiets nooit bouwen. Ga je de autogeschiedenis nu namaken? Per jaartal een auto...?? Grtzzzz |
Prachtig werk, Dominique! Ik ben benieuwd om hem "in het echt" te zien!
|
Quote:
Quote:
(maar breng mij op geen gedachten) |
prachtig gewoon, heb de foto's denk ik al vijf keer herbekeken
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
5 Attachment(s)
Quote:
Verder nog wat foto's in mijn galerij. Enjoy! |
:applaus:
Mooi model geworden. Sjieke dinges!! En, en, en, wat wordt het volgende modelleke dat ge gaat plekken?? :D :D |
Quote:
Stel eens iets voor zou ik zeggen? :+ |
|
|
All times are GMT +2. The time now is 10:53. |