![]() |
Re: Re: Re: Re: Timing Belcar & World Series
Quote:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Timing Belcar & World Series
Quote:
|
En als ze de Nissan's een ronde teveel doen rijden zoals vorig jaar.....:D
|
@autofan,
Nogmaals, de meeste races (5 van de 7) zijn gebonden aan een tijdslimiet!! Ongeacht of het droog of nat is.........safety-car, crashes zijn inclusief. Die 10 seconden hebben betrekking op de World Series, trouwens vorig jaar is alles goed verlopen met de regen. Mag het dit jaar droog zijn? Dat is leuk voor de organisatie en toeschouwers ;) |
Quote:
|
Hier zitten men te zeuren over een race enkele minuten inkorten in de touring-cup zijn er mensen welke hun race wordt ingekort met 4 uur. Reden 95DB van 's morgens tot 's avonds.
Daar al eens aan gedacht. :frusty: |
Megane, die geluidslimieten gelden voor alle TC deelnemers en er zijn legio voorbeelden van teams die wel onder de geluidslimiet blijven, 4 uur mogen rijden en nog winnen ook!
Wat betreft de timing van de WS, ik vind het vreemd dat eerst de mini's komen en daarna de Belcar. Ik had het eigenlijk andersom verwacht. Temeer omdat er bij de WS en de Belcar geen bandenstapels staan, en bij de mini's wel. |
Had ik ook verwacht, Ottoke.
Het ware in feite logischer geweest, maar autosport en logica gaan niet steeds hand in hand hé... ;) |
Quote:
|
OK, vierwieler, da's bij deze genoteerd :D
|
Late we gwoon hope op schitterend weer.
|
Ik hoop ook mee op schitterend weer zuh :)
kvind et oowk stom dat belcar nog zow laat rijd? is dat elk jaar zo? mja sorry voor de vraag maar tis eerste keer dat ik naar belcar & worldseries kom kijken :) |
De Belcar begon vorig jaar een kwartier vroeger, namelijk om 16.00 uur. ;)
|
Vers van de pers................de laatste definitieve versie.
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 05:37. |