![]() |
We hopen te kunnen testen in maart
Veel zal dat ook weer niet zijn denk ik er is nog een hoop werk |
ziet er eigenlijk wel wa lomp uit voor een chassis da door een fabriek zelf is gebouwd ... kan toch veel beter gemaakt worden ...
en minder lomp .. |
Normaal wordt zo'n chassis helemaal afgewerkt geleverd, geschilderd en al.
Vermits nog enige aanpassingen moeten gebeuren aan het origineel, hebben we de chassis onafgewerkt laten leveren. Het heeft geen zin om al dat werk te laten doen, als we dan achteraf toch nog moeten lassen... Op de site van ultima zie je hoe een afgewerkt chassis eruitziet. Sam |
Bekijk eens het chassis van een Viper dat is nog lomper en vierkantiger
beter gemaakt ? dat weet ik nog nie zeker |
Quote:
|
Quote:
Onderstaande foto is van een Viper, welke? Die van Zwaans Racing in de winter 2001 / 2002. http://www.zandbak.net/lompebak01.jpg Volgens mij heeft een van de twee GLPK Vipers destijds in een dergelijk voorkomen op de racing show in Hasselt gestaan.....2001? |
En na de 24 Hr van Spa 2002 zag de Viper van A.K. er ook ongeveer zo uit. Dat had dan andere redenen. Het heeft zo zijn nut, maar daar moest ik jullie niet van overtuigen waarschijnlijk.
C U |
Hallo,
Enkele foto's bijgezet op de website. Je kan nu het chassis van de Ultima zien, met een M3 motor die er even ingepast is (om steunpunten te bouwen). Volgende week (veel) meer foto's, want de bouw is op kruissnelheid gekomen... sam |
en weet er soms iemand al iets meer over de ultimas :confused:
het is zo stil hopelijk geen problemen groetjes |
Geen problemen met de Ultima's.
't Is stil omdat we hard bezig zijn... |
in welke kleuren gaan die auto's komen???
weet iemand hier iets meer van bij qvick ongeveer hetzelfde als de mini of ...? |
Quote:
Maar ik veronderstel dat je aan het vissen bent welke sponsors er op komen hé ? Sorry, ik mag nog niets bekend maken. Nog een heel klein beetje geduld. |
Ondertussen zijn weer nieuwe foto's op de website gezet
Het chassis is ondertussen ook in 't wit. |
Quote:
dus vandaar mijn vraagje :D PS dat ziet er mij een fijne wagen uit |
Ziet er goed uit. Te hope da ge hem gaat afkrijge ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 22:40. |