![]() |
Ik heb zondag een 1:43 gedraaid op Magny Cours met de Red Bull Maranello (die volgens mij een betere wegligging heeft als de BMS Maranello's). Op andere circuits heb ik slechts enkele rondjes gereden dus niet echt representatief. In het weekend als ik thuis ben zal ik in Spa is proberen een knaltijd neer te zetten se :D
|
okeej :) ik zal eens zien wat mijnen tijd op magny cours was in de stats , ik weetet u straks te zeggen , die is met de marcos gerede , want 'k ben daarn kampioenschap mee aant rijden. Seg stijn , wat zet gij aan van hulp en wat nie? ik alles af behalve traction control en stability :)
|
ABS heb ik op light staan. TC en stability control staat ook op anders houde zo'ne maranello nie op de baan man :D
|
idd , tc me ne porsch af gaat zelfs al moeilijk weh :)
|
Magny cours me de marcos 1.33.343 om precies te zijn , is da een typfout van u stijn of zijde wel degelijk 10 secs trager dan mij? :no: :D
|
Quote:
Indien er nog zijn die een probleem hebben met hun view, gelieve dan deze link eens te bekijken: Solution |
Quote:
Ik zal dit weekend nog is testen om zeker te zijn want nu begin ik ook wel te twijfelen.... |
Quote:
|
Momenteel ne 1.34.1 gedraaid in Magny Cours!
Op naar Spa :) |
Welke otto stijn??
|
Maranello natuurlijk... Maar dit is voor het eerst dat ik een race-spel van deze aard doe en met deze circuits. Voordien speelde ik scgt en nog ver daarvoor gp2 :D Niet zoveel mogelijkheden dus ik ben momenteel nog alles aant verkennen en leren...
|
Is er iemand die online wil racen? Tot nu toe zijn we nog maar met 2 mensen , ik en stijnconinx , is er nog iemand die eens wil meerijden?
|
Net de mod. gdl
Is inderdaad zeer amusant,enkel nog wat oefenen :-) De 360 n-gt rijdt wel het tofst vind ik,kunt ge mooi op de limiet mee rijden,wat met die gt bakken wel wa moeilijker is -----> eerste indruk hé. |
VMA heb je msn ofzo? Als je eens wil meeracen online laat maar weten eh :)
|
Hey fellow racers,
verwacht jullie maar aan nog wat tegenstand. Ziet er een grafisch alleszins een pak leuker uit als scgt. De mod heb ik al, nu alleen nog het spel zelf. En dan maar hopen dat ik niet afga ;-) Wel spijtig dat de Nordschleife er niet lijkt bij te zitten :-( Tot later, Jochie |
All times are GMT +2. The time now is 14:45. |