![]() |
euh dat was omdat ik ff een half uurtje niet aan de pc was (wegens inkopen doen voor 24 uren :d )
sorry... Nu staat er de (definitieve) lijst op eneuh ff correctie, hezemans rijd wel mensen, maar op nummer 42 als 4de piloot.... |
Officiële bevestiging....
Mike Hezemans versterkt idd het Viper Team van GLPK. De 2 snelste mannen in 1 team... Voor GLPK treden aan : Porsche 996 Biturbo Patrick Schreurs Walter Grootaers Kurt Thiers Joël Schuybroek Viper GTS-R Anthony Kumpen Bert Longin Vincent Dupont Mike Hezemans |
amai das een goed team samen zo te zien ;)
|
heb zo juist de bevestiging gekregen dat ook moore internatioal motorsport komt maar met welke bmw ???? afwacht dus
|
Quote:
|
ja laten we dat maar hopen :)
|
Aan iedereen die commentaar had op mijn update's: Hier nog wat nieuws dat jullie misschien niet verwacht hadden!!!
Ga vlug kijken op www.selleslaghracing.com en vind er de laatste nieuwtjes in de deelnemerslijst: Nummer 65 (3de piloot) Nummer 67 (wagen) Nummer 69 (3de piloot) Dit is vernomen uit zeer goede bron, waardoor ik dus 100% zekerheid heb dat ik juist ben :-) |
Opgelet met die 100% juist.. k ken er nog zo, die voor 100% juist uit de goeie bron dingen kwamen melden, die achteraf moesten rechtgezet worden....
|
Ik zie niets dan een blauw scherm als ik op je homepage klik :-(
|
sennake dat had ik de eerste keer ook maar nu niet meer :)
|
Ja, dat is dus het voordeel als uw vader Danny Dubois heet, die dingen zijn dan meestal juist he :)
Maarja, natuurlijk is nooit alles juist, maar alleen officieel nieuws komt erop, dus geen "roddels" (zoals van Kelly Jamers, maar die roddel bleek achteraf toch waarheid te zijn -vandaag officieel-) Allé, meestal ben ik dan 99.9% juist :) |
All times are GMT +2. The time now is 12:07. |